Thermaltake

Vandkøling d.  04. juni. 2008, skrevet af Drengen
Vist: 364 gange.

Drengen

Superbruger
Tilføjet:
04-06-2008 23:07:18
Svar/Indlæg:
41/14
Var ude og købe et Tai-Chi Thermaltake internt vandkabinet for ikke ret lang tid siden.. Vi havde brugt hele aften på at samle skidtet. Men da vi skulle lukke døren i siden af kabinettet stødte den ene blæser på mit grafikkort. Blæserne sidder på radiatoren i døren.. Da jeg kontaktede forhandleren sagde at jeg bare kunne pille den ene af blæserne fra radiatoren af og "vupti" så kunne døren lukkes..
Så kommer spørgmålet??
Har det nogen effekt ved at pille den ene køler af (Der sidder 2)? Eller er det bare for syns skyld at den sidder der? Det var det forhandleren sagde...
JensK

Superbruger
Tilføjet:
04-06-2008 23:22:14
Svar/Indlæg:
452/80
Hvis den sidder på radiatoren så har det jo den effekt at vandet ikke bliver kølet nær så meget ned, som den ville med 2 blæsere på.

AskeUhd

Overclocker
Tilføjet:
05-06-2008 01:07:32
Svar/Indlæg:
39/23
det kan godt være det ikke ser skide fedt ud, men kan du ikke montere den på ydersiden? (blæseren)

da9els

Chefredaktør
Tilføjet:
05-06-2008 08:17:17
Svar/Indlæg:
4438/91
kender en der har haft samme problem med et ligenende kabinet. han monterede begge blæsere på yder siden i stedet for. og monterede et par fan grill's så han ikke kom i kambolage med vingerne... sørg for du vender dem på samme måde som de sidder nu. altså hvis de suger ind i kabinettet skal de fortsat suge, og omvendt hvis de trækker luft ud af kabinettet skal de også det... .. ellers lever lortet tilbage og køb et andet :P .. 14 fuld returret er min gode ven 😛

Drengen

Superbruger
Tilføjet:
05-06-2008 09:16:01
Svar/Indlæg:
41/14
Jeg tror jeg afleverer kabinettet tilbage.. Det kan ikke være menningen af man skal pille de forskellige ting af original kabinet for at få plads til sin hardware.. Kan ikke anbefale kabinettet.