Vil gerne have et godt kølehovede til en QX9650 jeg fik brugt. Ikke noget loft beløbsmæssigt denne gang. Synes D-Tek Fuzion v2 virker interessant med eller måske uden dets QC indlæg.
Hovedet skal være det eneste i et loop med en Laing 18w/XSPC Laing DDC reservoir top/ tripple HW-Labs GTS Lite (ikke pc i profil).
Hvad vil i anbefale, som giver bedste køling til et eller andet oc, som jeg som lægmand vil kunne opnå på et XFX 780i med dets +/- ? NB/SB/Mosfets bliver kølet.
Tak for forslaget og læste det review der var - interessant. Dog vil jeg ikke over i Peltier, phase shift eller LightSpeed, men vil holde mig til et "regulært" vandkølehovede 🙂
Har også overvejet det meget og læst tests, men er det bedre end Fuzion v2 på den quad. Fuzion v2 er meget populær i øjeblikket hos fx Coolercases UK, hvad tror du er grunden, hvis man i princippet vil kunne købe Acetal 5 £ billigere? 🙂
#9 - har læst den for et stykke tid siden og havde egentligt besluttet mig for Fuzion v2 på baggrund af den og et par andre tests, men går i stedet for efter Acetal. Men tak fordi du smed linket 🙂