Tjaaa... den har været i omløb noget tid. Men det eneste de faktisk demonstrere, det er jo touch funktionen.
Galleriet osv. er der jo ikke noget nyskabende i, udover at de endelig har nørdet sig færdig til at lave vendbare vinduet / billede, hvor man kan skrive noter på bagsiden... Det var jo faktisk noget de lovede man skulle kunne med alle vinduer i Vista ??? Men det blev vist ikke til noget 😉
Men det bliver spændende om vi får noget WinFS at se, og så håber jeg da de vil satse på noget mere brugervenlighed og noget rigtig eyecandy... Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, så er det jo det Æble har været gode til, men hvem fanden gidder bruge macos 😲
M$ har self. været punket helt op til månen og ned igen omkring sikkerhed, inden udgivelsen af Vista, og de havde da også oppet sig 100%, men det er desværre en tand for meget for slut brugerne. Og nytteløst for de fleste! Så håber på de har skruet ned for default indstillingerne, og til alle single bruger systemerne, der er UAC jo helt aldelet ubrugligt og kun til gene for brugeren. Bare én ting ud af mange.
Men det betyder jo også at M$ har lyttet til kunderne, og det må man da give dem lidt credit for.
Med hensyn til udgivelses datoen, så ved jeg Rico Raja har antydet at det først bliver engang midt eller slut 2011 (kan ikke huske specifikt hvilket kvartal han sagde) Men han er da en af dem M$ rådføre sig med om udviklingen af den slags, så mon ikke han har fået noget insider viden...?