Problemer med "GetdataBack"..

Software d.  06. juni. 2008, skrevet af JabbaDungo
Vist: 378 gange.

JabbaDungo

Superbruger
Tilføjet:
06-06-2008 22:57:27
Svar/Indlæg:
355/97
Håber der er nogen der kan hjælpe, med programmet GetDataBack.!! Har ved en fejl, slettet en HDD, og derved mistet en del film og billeder. Har nu brugt ovenstående program, og det lader til at den kan recover alle mine billeder og videofilm.. MEN når de er recovered, kan de ikke åbnes :'-( den skriver at: "Billedgalleri ikke kan åbne dette billede eller video. Dette format understøttes ikke, eller du har ikke den nødvændige opdatering."

Er der nogen som har været ude for noget lign. Eller kender til en løsning??? Er lidt af en 🤡 til PC problemer, og specielt til Software probs.
Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2008 06:38:59
Svar/Indlæg:
1107/258
hmmm jeg brugte det også Fat32 versionen mener jeg. og der virkede det da heldighvis fint nok for mig. var primært spil og billeder der gik tabt men også nogle små film som alle virkede..

så lyder ret ærgeligt.. måske en ældre/dårligere version af programmet du har brugt `?

mvh.
Drunken

evtprøv nogle andre programmer pgså ?

camperman

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2008 07:50:11
Svar/Indlæg:
437/24
Det gør den fordi den har kunne genskabe dataen men ikke selve "koden" i filen.

Du kan event være heldig at et andet program kan gøre det ellers findes der programmer der kan genskabe hele partitonen som den var før.

Skal se om jeg ikke kan finde navnet på programmet til senere, hvis en anden ikke lige kan navnet inden jeg vender tilbage 🙂

JabbaDungo

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2008 10:56:58
Svar/Indlæg:
355/97
#2 det lyder rigtig godt hvis det er så vil jeg gerne sende et billede til dig så du kan eksperimentere til at få det (fremkaldt)

Simson719

Overclocker
Tilføjet:
07-06-2008 13:53:33
Svar/Indlæg:
370/19
du kan desværre ikke redde filerne, problemet ligger i at de har være meget fragmenterede, programmet fungerer kun når din harddisk bliver defragmenteret ofte 😕 har selv være ude for det samme 😩

EDIT: Det kan godt være der findes et eller andet mirakel program, men jeg fandt ikk noget da jeg var ude for det 😕

JabbaDungo

Superbruger
Tilføjet:
09-06-2008 19:09:57
Svar/Indlæg:
355/97
#4 Ja det lyder ikke sjovt 😩 Men et mirakel-program må der da også findes 😉 spørgsmålet er bare om der er en som kender det 🤣 Jeg har ikke givet op endnu, så der må gerne komme flere svar.

Mange tak for hjælpen og svarende indtil nu 😎