Nu har jeg fået fræset lidt af dækhøjden og må give Burgurne ret i at G25 ikke umiddelbart passer til GRID, som det f.eks. gør til NFS spillene (har ikke prøvet TDU - men vil da seriøst overveje det).
Det betyder ikke er G25 er håbløst, men det krævet tilvænning når man, som jeg, kommer fra NFS serien. Der er heldigvis mulighed for at tweake lidt på ratindstillingerne, så man kan finde et sæt indstillinger, der passer til ens kørestil.
Det tog mig ca. halvanden time før jeg fandt noget, der passede med min foretrukne kørestil og som hang sammen med det der skete på skærmen.
G25 og GRID vil ikke få tweak-o-metret helt op at ringe (understøtter heller ikke H-gearet), men syntes det er "rat" sjovt at spille GRID med G25.
Et godt spil og et godt sæt rat og pedaler - det er muligt det ikke er som fod og hose, men det gør det hele sjovere og vil da anbefale at man prøver det.
Ed.: Oplever sommetider efter et stort Crash at controls skal sættes op igen. Sucks - ligesom at den smider rattet af, idet det kører lidt frem og tilbage og for at genstarte, så skal man helt ud i hovedmenu og sætte det op igen.