Mig og en kammerat har en diskution som går på om man kan tage sin vandkølede PC med til f.eks. lan-parties uden at det bliver noget snask inde i kabinettet.
Så mit spørgsml er om man kan det? Og om nogen har prøvet det?
Ellers er det jo ikke vand der ødelægger computeren.. Det er når vandet leder tingene sammen.. Man kan jo sagtens skylle en computer under vand.. Bare man husker at lade den tørre i et par uger 😉 (Det samme man gør med keyboard osv..)
sagtens, jeg har gjort det mange gange snart 🙂 , du tjekker bare lige hvor godt slangerne sidder på inden du tager afsted og så sørger for at køre stille, no problemo 🙂
JEg har også gjort det mange gange, og hvis du bare har sikret dig at slanger og reservoir lukninger er tætte, så kan du ligge systemet på hovedet for den sags skyld (har jeg haft gjort et par gange med mit, for at udlufte).
Så længe du er sikker på at kredsløbet er lukket og tæt. Har transporteret min så mange gange at jeg slet ikke kan tælle det uden at skulle bruge tæerne. Stående såvel som liggende. No problem. Bare sørg for at "vippe" kabinettet lidt rundt så evt. luft der er vandret fra resovoir og op i radiatoren kommer ud af systemet. (Altså tilbage i resovoir)