Problem med drivers etc eller bios

Software d.  10. juni. 2008, skrevet af Zorky
Vist: 170 gange.

Zorky

Overclocker
Tilføjet:
10-06-2008 09:18:43
Svar/Indlæg:
3/2
Hej jeg har et lille problem som jeg ikke rigtig synes at kunne finde svar på nogen steder... Jeg har prøvet at ringe til Zepto support og snakkede med dem omkring problemet men ingen har rigtig kunne give mig et svar over hvorfor min computer køre sådan som den gør,

Jeg køre Zepto, Znote 6625WD
med disse hardware i.
Intel Core2duo 2.0GHz
2gbit ram
120Gb 7200rpm HD
Geforce 8600m GT 512Mb

Det der undre mig med det , er at første gang jeg installerede et OS på computeren, Kørte den 100% optimalt. der køre jeg XP pro OEM 32bit med alle drivers installeret som computeren skulle bruge for at køre optimalt. så skiftede jeg efter 4 måneder til en Vista Ultimate 64bit som jeg fik af en ven, som han ikke brugte mere. Den fik min computere til at gå neden om og hjem. Jeg begyndte at få problemer i spil og med lyden på computeren, jeg fik de VILDE fps lag i spil, og lyden hakkede i det. derefter skiftede jeg over til xp pro OEM 32 bit igen. og der havde jeg nogenlunde samme problem, men det var kun Grafisk med fps lag osv i spil. de kørte ikke som første install jeg lavede med xp på maskinen da jeg fik den. derefter fik jeg fat i en Vista Buisness 64bit fra skolen. til studie brug. (det OS jeg bruger nu) og der er samme fejl som før, med FPS lag og computeren ikke køre optimalt. jeg har prøvet at Update min bios og installet nyere driver end dem jeg køre med. men det virker ikke. håber nogen kan hjælpe med mit problem
Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2008 11:23:00
Svar/Indlæg:
8947/160
Du må have lavet noget i bios, eller også mangler du drivers.!! Prøv evt med de gamle drivers, nyeste er ikke altid bedst. 😕

Zorky

Overclocker
Tilføjet:
10-06-2008 12:22:35
Svar/Indlæg:
3/2
Jeg har prøvet alt inden for driver indenfor mit gfx. og det synes at løse mit problem en smule. men det er ikke meget. og biosen har jeg updatet en gang med en ny bios driver . og det gjorder jeg imens jeg blev guidet i det fra zepto's side. :S

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2008 20:42:49
Svar/Indlæg:
8947/160
Var problemet der med den gamle bios.??

Zorky

Overclocker
Tilføjet:
10-06-2008 22:36:56
Svar/Indlæg:
3/2
Ja problemmet var der også med den gamle bios. Jeg fik af vide at jeg skulle køre en Bios update på den og det gjorder jeg. fik af vide at det skulle fixe problemmet .. men det blev ikke bedere af den grund :S