Overclocker
Tilføjet:
10-06-2008 09:18:43
Svar/Indlæg:
3/2
Hej jeg har et lille problem som jeg ikke rigtig synes at kunne finde svar på nogen steder... Jeg har prøvet at ringe til Zepto support og snakkede med dem omkring problemet men ingen har rigtig kunne give mig et svar over hvorfor min computer køre sådan som den gør,
Jeg køre Zepto, Znote 6625WD
med disse hardware i.
Intel Core2duo 2.0GHz
2gbit ram
120Gb 7200rpm HD
Geforce 8600m GT 512Mb
Det der undre mig med det , er at første gang jeg installerede et OS på computeren, Kørte den 100% optimalt. der køre jeg XP pro OEM 32bit med alle drivers installeret som computeren skulle bruge for at køre optimalt. så skiftede jeg efter 4 måneder til en Vista Ultimate 64bit som jeg fik af en ven, som han ikke brugte mere. Den fik min computere til at gå neden om og hjem. Jeg begyndte at få problemer i spil og med lyden på computeren, jeg fik de VILDE fps lag i spil, og lyden hakkede i det. derefter skiftede jeg over til xp pro OEM 32 bit igen. og der havde jeg nogenlunde samme problem, men det var kun Grafisk med fps lag osv i spil. de kørte ikke som første install jeg lavede med xp på maskinen da jeg fik den. derefter fik jeg fat i en Vista Buisness 64bit fra skolen. til studie brug. (det OS jeg bruger nu) og der er samme fejl som før, med FPS lag og computeren ikke køre optimalt. jeg har prøvet at Update min bios og installet nyere driver end dem jeg køre med. men det virker ikke. håber nogen kan hjælpe med mit problem