Irriterende oplevelser

Spil d.  11. juni. 2008, skrevet af ~ashes~
Vist: 541 gange.

~ashes~

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 12:52:22
Svar/Indlæg:
828/108
Ja nu skriver jeg min frustration ned da jeg er skide irriteret.

For lidt over 2 mdr siden annoncerede Coolshop med spiltitlen "Pirates Of The Burning Sea" som værende på lager. - Et spil jeg har set frem til...

De bliver ved med at skrive at de beklager at spillet er i restordre... men jeg har hele tiden villet have det spil, så jeg lod vente...

Nu endelig skulle spillet være afsendt, men d. 3/6, og så burde jeg jo have modtaget spillet nu... Det har jeg så ikke kan i nok regne ud...

Nu forlyder det så at pakken er bortkommet ved Post Danmark, og at jeg må vente i et eller andet bureaukratisk tidsrum på at få mine penge igen, da spillet ellers skal bestilles hjem igen på restordre...

Alt det her vil Coolshop på ingen måde kompensere for, og så opstår min frustration... FOR IND I HELVEDE, VI LEVER I ET SERVICELAND - MEN HVOR FANDEN ER DEN SKIDE SERVICE VI BETALER SÅ MEGET FOR!!!

Jeg opfordrer folk herinde til at smide deres frustrationer så vi alle kan tage vores forbehold for diverse! 😕
Timozzdk

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 13:09:02
Svar/Indlæg:
1636/115
Vil mene at når du køber spil sådan et sted skal du ik regne med nogen service ud ud over den de forpligter sig til. Hos coolshop betaler du netop ik for servicen men for produktet.

Det er mega sur røv du skal vente på at få dine penge. Men sådan er det.
Men føler med dig selvom jeg ikke er enig med dig.

WhineX

Overclocker
Tilføjet:
11-06-2008 13:10:55
Svar/Indlæg:
255/44
Jeg har, til trods for at jeg handler en del hardware på nettet, aldrig haft en dårlig oplevelse ved nogen butikker. I hvert fald hvis man ser bort fra at mine ram kommer en senere end mine beregninger, men det er jo postdanmark der dele ud 😴

Jeg har enda handlet hos Getmore, og det har stadig været en god oplevelse, jeg har handlet hos midt-data og også haft en god oplevelse med det 🙂

Men det lyder til at jeg bare har været heldig 😀

Pungo

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2008 13:20:31
Svar/Indlæg:
781/56
Kan godt være det bare er mig, men hvorfor skal det her gå ud over coolshop, de har jo ikke gjort noget galt.

At spillet er i restordre hos leverandøren, er jo ikke coolshops skyld. At PostDK så smider pakken væk, igen heller ikke Coolshops skyld.

Jeg kunne forestille mig at grunden til at Coolshop ikke vil betale pengene tilbage, er i tilfælde af at de skulle finde pakken og få den leveret til dig, så har du jo fået spillet gratis. Coolshop venter vel på at de enten finder pakken eller de selv får en erstatning for pakken, inden de så betaler dig.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 13:26:34
Svar/Indlæg:
2576/125
Den service du snakker om er offentlig, og har kke noget med en butik at gøre. 😐

Overbuary

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 13:53:50
Svar/Indlæg:
1762/50
Hvorfor er det Coolshops fejl at pakken er bortkommet i fragten?? 😕 :no:

Lace

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 15:02:28
Svar/Indlæg:
2357/72
#2 Jeg forstår ikke hvorfor Getmore altid får høvl? Jeg handlet en del med dem, og aldrig oplevet problemer af nogen art.

mtum

Overclocker
Tilføjet:
11-06-2008 15:12:22
Svar/Indlæg:
280/13

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 15:20:05
Svar/Indlæg:
6531/410
Alt den service du betaler for ROFL du handler ved den aller billigste shop med spil i dk, så hvor er det lige du betaler en masse penge for service ?

jeg har handlet meget ved coolshop det har mine venner også og har kun gode erfaringer med dem.

de svare på mails samme dag, alt i alt en kanon shop.

at en post.dk medarbejder har nejlet din pakke kan coolshop squ da ikke gøre for brok dig til post.dk selv om det er som at slå en prut i en dyne, der sker ikke en skid de er nemmelig lige glade tilgengæld betaler man kassen for at bruge dem.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 15:21:48
Svar/Indlæg:
20170/383

de forhandler spil, ikke kanoer.. 🙂 bare lige for at få det på plads .. 😀

lumske

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 15:41:09
Svar/Indlæg:
3485/76
#0 vær du glad for du bor i Danmark og ikke Gambia 😉 der var en sydamerikansk ambassadør (kan ikke huske hvilket land) inde i godaftendanmark, han belv spurgt om, hvis han skulle give et eneste råd til den danske befolkning og han kun måtte give et hvad det så skulle være: vær glad for det land i har :yes: det siger vist det hele IMO, din fustration virker lidt som tom luft, tag til sudan i en uge og kom tilbage og værdsæt dit liv 😳
ja undskyld, men altså det er ikke deres skyld post dk smider noget væk, ring til post danmark og klag istedet.

Lace

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 15:53:31
Svar/Indlæg:
2357/72
#7 Det kan du tro jeg gør. Har fået byttet gfx, og fik et nyt inden for en uge.

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 15:55:50
Svar/Indlæg:
3746/627
Det er Coolshop i en nøddeskal. Jeg bestiller aldrig noget fra dem mere.

Nye spil skriver de altid; "Vi sender dagen før så har man det på udgivelsesdatoen".

Det er aldrig sket for mig. Har måtte anullere ordren og købe andet steds, fordi de ikke fik spillet hjem.

Notika

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2008 16:09:28
Svar/Indlæg:
649/37
Tag en kiks...
Du kan da ikke forvente at Coolshop skal give dig pengene tilbage, når det er de andre steder, der bliver fumlet med tingene. Da det i dit tilfælde er Post Danmark, der har klokket i det, så skal du ikke regne med at få hjælp fra Coolshop lige foreløbig...

I dine tilfælde har det jo så heller ikke været Coolshop, der kom med problemerne. Derimod har det været deres leverandører...

~ashes~

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 18:03:20
Svar/Indlæg:
828/108
Alright, måske jeg i min frustration har overreageret lidt... synes bare Entertainment Media har det med at annoncere deres varer som værende på lager uden de er det... Og ofte så længe før andre websites at man føler sig forpligtet til at handle der, grundet deres prisgaranti mm.

Ligesom så mange andre sites, så har Coolshop valgt ikke at pakkemærke deres brevpost, hvilket jo godt kan lade sig gøre, men selvfølgelig koster lidt penge (service, som jeg gerne betalte ekstra 10kr for). Det betyder at det praktisk talt er umuligt at efterlyse mine manglende varer, i og med man kun kan søge på navn og adresse. - Er der først navn og adresse på pakken, ja så skal den jo nok dukke op, er der intet navn på, ja så kommer den aldrig!? Altså en administration til stort set ingen verdens nytte og til intet andet end ventetid for kunden...

Det er fuldstændig lamt at jeg skal vente yderligere på IKKE at få mit spil som det ser ud nu!

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
11-06-2008 20:03:41
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg har ellers gode erfaringer med CoolShop. Har netop bestilt 2 spil, men kom så ved en fejl til, at bestille et spil for meget.

Jeg skrev en mail til deres kundeservice - og allerede 2 timer senere fik jeg et venligt svar om, at min ordre var rettet. Nu har jeg så lige fået en mail om, at ordren allerede er pakket - nice. 🙂

Men det er da lidt ærgeligt, med leveringstiden på det spil. Dog vil jeg sige, at jeg kun har godt at sige om dem. :yes:

JensK

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2008 20:10:25
Svar/Indlæg:
452/80
Problemet som jeg ofte har oplevet med coolshop er, at de er meget dårlige med at få reklameret med at deres varer er i restordre. Det kan være noget så grusomt ireterrende at bestille et spil, og der så ikke rigtig sker noget, før man skriver og spørger hvad pokker der sker: "Jamen det spil er i restordre, desværre."

Jeg ved godt at det ikke er coolshops skyld at det er i restordre, men de er forpligtiget til at skrive det.

#14 - Helt ærligt, hvis du gerne ville have betalt ekstra, hvorfor køber du så hos coolshop? Der er mange andre sider der både giver dig track and trace numre og hele molletjavsen. Det koster bare lidt ekstra.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 21:50:26
Svar/Indlæg:
6531/410
Pirates of the Burning Sea /PC
står som værend på lager ved coolshop hvis det ikke er er det selfølgelig for dårlig.

en anden ting hvis nu de sendte dig et erstatnings spil og det andet dukkede op senere, ville du så som mange ville bare beholde det eller sende det retur ?

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 22:04:55
Svar/Indlæg:
3746/627
ØØhh det er vel altid leverandørenes skyld. Så kan man jo bare konstatere at Coolshop har dårlige leverandører.

immortaldk

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 22:43:44
Svar/Indlæg:
1166/120
Har også oplevet to lidt ubehagelige situationer med coolshop men ellers en fin butik, som har altid et eller andet godt på tilbud. Den ene gang købte jeg en af warhammer spil, som jeg modtog i brudt emballage, men ingen det er ikke noget jeg bryder mig om, så længe online key virker.
Anden gang bestilte jeg COD4. Alt foregik som det skulle, modtog en mail om at spillet var afsendt, men dagen efter var min postkasse tom. Jeg kontaktede live support og fik at vide, at de vil sende mig et nyt et lige så snart post danmark bekræfter at pakken var forsvundet. Næste dag dukker spillet lige pludselig op! Jeg tror ikke på at det var post danmarks skyld, har bare en fornemmelse at måske de havde glemt at sende selve spillet, men det finde jeg nok aldrig ud af. 🙂

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2008 08:42:25
Svar/Indlæg:
3746/627
#19 aarrhh ok den med COD4 holder sku ikke.
Godt nok stoler jeg ikke på Coolshop, men endnu mindre på PostDanmark.
Der kan desværre godt gå 2 dage pga div. forsinkelser m.m. i PostDanmark.

Pungo

Superbruger
Tilføjet:
12-06-2008 09:48:30
Svar/Indlæg:
781/56
Har handlet en del hos coolshop, PC spil og spil til min wii, er aldrig løbet ind i problemer. Jeg synes det er en rigtig god butik.

immortaldk

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2008 15:06:22
Svar/Indlæg:
1166/120
#20 4 arbejds dage tog det i alt, og jeg har aldrig oplevet prob. med post dk. fik altid leveret pakker dagen efter. Tja...

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2008 15:23:34
Svar/Indlæg:
3746/627

Post Danmark er så latterlige.
Når jeg bestiller hardware, ligger pakkerne 2 døgn på posthuset inden jeg kan få dem.
Har p.t. 2 motherboards liggende oppe på vores lokale posthus i Hillerød. De kom derop i morges torsdag kl. 7 og jeg kan først få fingre i dem på lørdag 😩

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
12-06-2008 15:30:07
Svar/Indlæg:
14079/622
->#23

Har du prøvet at afhente det inden fristen?
Det plejer jeg nemlig at kunne :yes:

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2008 23:09:36
Svar/Indlæg:
3746/627
#24 ikke forstået?

Sådan her ligger landet:
kom til posthuset i Hillerød i morges torsdag kl. 06.30
Kom ikke ud med pakkeposten i dag torsdag 😩
Kommer så nok ud i morgen fredag med en afhentningsslip, hvor der står de kan afhentes tidligst lørdag 😳

Imponerende man kan bestille hardware inden kl. 20 onsdag, så er det på mit lokale posthus næste morgen, og så går der altså lige 2,5 døgn inden jeg kan få fingrene i dem 😎

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
12-06-2008 23:12:07
Svar/Indlæg:
14079/622
->#25

At afhente pakkerne inden de "obligatoriske" dage er gået...

arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2008 00:00:48
Svar/Indlæg:
2823/238
colshop er sgu cool nok 🤡

Har lige fået et spil gratis af dem, den stod til 0kr, og fik den skam sammen med et andet spil jeg købte... gratis fragt, fin hjemmeside, god support, pris garanti....

Det er sgu mere post dk der er problemer med og leverandørene, der nogle gange ikke kan levere varen.

Tilgengæld benytter jeg nu post dk´s døgnpost, så hvis jeg ikke er hjemme kan jeg bare hente den når jeg kommer hjem, og ikke en eller to dage efter....

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2008 00:07:29
Svar/Indlæg:
5891/423
Er jeg den eneste person som får leveret alle mine pakker til døren? Jeg har fået leveret fra 1kg til 26 kg til min dør... Synes postDK lever op til mine forventinger, de har aldring skuffet mig 🙂

Timozzdk

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2008 00:09:21
Svar/Indlæg:
1636/115
28# Næææ jeg får os leveret alt. Lige fra kabinetter til bombehuse til nukes. 😲

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2008 06:55:17
Svar/Indlæg:
3746/627
#28 #29
Ja de leverer til døren mellem kl. 9-10. Der er jeg altså på arbejde.
Derfor bestiller jeg tit til afhentning på posthus, men det er samme procedure. 2-3 dage efter den ligger på posthuset. FLOT

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2008 07:24:51
Svar/Indlæg:
2576/125
#30 Ved os kommer de omkring 11-12. Bor dog så også ude på landet. Har engang skulle hente den på posthuset, og fanme om den ikke også var der samme dag som jeg skulle have haft den leveret ved døren. 😀 Så skulle ikke vente en dag ekstra på den.