Vundering af DanskNet

Hyggehjørnet d.  11. juni. 2008, skrevet af pete45
Vist: 593 gange.

pete45

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2008 20:10:13
Svar/Indlæg:
284/89
Tidligere har der været folk der har spurgt om hvordan dansknet.dk er, nu jeg har fået min forbindelse og hermed kommer min oplevelse so far.

Bestilling af dansknet gik fint og uden problemer. Bestilte deres 10/1mbit forbindelse, med ønske om at deres tekniker skulle kigge forbi d. 27/5. Fik bekæftet min bestilling, og tekniker besøgsdato sat til d. 30/5 ... helt fint.

D. 30/5 som lovet kom teknikeren og åbnede for mit telefon linie og satte nyt telefon stil op. Ganske flot arbejde, og en flink mand. (vil gætte på at han var fra TDC)

Desværre virkede mit net så ikke og dette skulle blive starten på en laaang kamp for, at komme igennem til deres support. Jeg forsøgte i en hel uge, var flere gange i kø som nr.1 uden at komme igennem, sendte 3 mails, og lavede et utal af forgæves opkald til dem.

Endelig, 9 dage efter jeg fik mit net, kom jeg igennem til en flink support dude, som hurtigt fandt fejlen (tog ham 1-2min top nice), det vidste sig, at de havde sendt et defekt modem. Det noterne han og 2 dage senere havde jeg et stk modem og adgang til nettet 😀

Alt i alt er jeg overordnet tilfreds, selv om deres support var utrolig svær at få fandt på og det var ved at drive mig til vanvid. Men det er nogle flinker mennesker og de har tilsyneladende styr på hvad de laver.

Hvad ang. speed på nettet, ser det ud til at virke fint, har dog ikke fået testet selve hastigheden (har ingen ide om hvorledes jeg skal gøre dette)

Sådan, det var lidt om dansknet, håber at nogle kan finde det brugbart 😲
boboviking

Overclocker
Tilføjet:
11-06-2008 20:15:24
Svar/Indlæg:
31/10
hej, bare gå ind på google: speedtest.cybercity.dk - det virker også selv om du ikke har cybercity som leverandør. ( det er en udemærket hastighedstest)

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2008 20:17:38
Svar/Indlæg:
5600/32
Jeg bruger www.speedtest.net . 😉

pete45

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2008 20:30:28
Svar/Indlæg:
284/89
Brugte lige speedtest.net

Det ser da hvis fint ud. Linket under er til resultat af testen.

og cybercitys

Din hastighed:
Download: 8664 kb/sek (1083 KB/sek)
Upload: 862 kb/sek (107.8 KB/sek)

MightyWanker

Overclocker
Tilføjet:
21-06-2008 12:57:35
Svar/Indlæg:
175/25
Din hastighed:
Download: 11860 kb/sek (1482.5 KB/sek)
Upload: 974 kb/sek (121.8 KB/sek)

Jeg har Fullrate abonnement, det produkt der hedder "Op til 20 Mbit download) og 1536 kbit/s upload. Fullrate´s support er god imho, men deres produkt hænger lidt ind imellem, har feks. fantastisk svært ved at få WOW til ikke at lagge, og i BF2 kan jeg primært kun komme på udenlandske servere da jeg har en ping på danske servere på over 700 altid :(

Havde faktisk overvejet at skifte til Dansknet, men vil lige se noget mere feedback rundt omkring før jeg skifter 🙂

Takker for info #1 :)