XMS2 RAM'ene skal have 2.3Vdimm for at kunne køre ved deres ratede hastighed, især på P5W DH bundkortet. Så hæv Vdimm til 2.3V, så er dine problemer sikkert ovre.
Der ud over, så skal NB bare have alt hvad den kan få, og lige dan med SB, for at du kan komme op på 400MHz FSB igen, især med 4 stænger RAM i.
Ang. BIOS opdatering, så hiv de nye RAM ud, slå ned til stock hastighed, og så gå ud at hente ASUS update + nyeste BIOS til P5W DH, og gem det på din hdd.
Installer Asus update, og flash BIOS fra filen på hdd (husk at pakke den ud først).
Derefter rebooter du, og så har du fået flashet BIOS uden brug af en floppy.
Jeg kan ikke huske hvilke BIOS'er der er gode til P5W (er over et år siden jeg solgte mit), men der er noget med at det ikke kan betale sig at smide den aller nyeste på.
Desuden, så kommer 975X chipsettet ikke ret meget over 415MHz FSB på P5W DH bundkortet, uden hard-mod, og selv dá kommer det ikke ret meget længere, så vær du glad, hvis du får det op på 400*9 igen. Jeg kørte 410*9 i en periode, men ved 411 (mener jeg det er, for længe siden jeg selv rodede med det MoBo) dropper multiplier inde i NB, og så falder performance, og man skal op på 435MHz FSB før man har samme RAM performance igen, så der er ikke noget vundet ved at få de sidste MHz over FSB400 på FSB/CPU.