Ja det er sku lidt sjovt, den eneste del, af den computer som jeg købte for mine konfirmations penge, der ikke er gået i stykker er min CPU.
Min lille X2 4600+ har været udsat for følgende:
En vcore på 1,750 En temp. på 115 grader i følge bios. (Kæft der lugtede brændt😛) En temp. på 80 grader i 3 timer. Meget bøjede pins, som undertegnede har rettet op. (Måtte bruge lup og pincet)
Skriv gerne hvad jeres HW har været udsat for. Gode og dårlige historeier🙂
Jeg har en Pentium 200 MHz MMX'er, AMD K6-II'er 450 MHz, Pentium II 233 MHz, Celeron 300A, Pentium III 450 MHz, Pentium 1.8A GHz - Der alle har "overlevet".
Det sjove? Jeg har ikke futtet noget som helst af, endnu 😀 😛
Der må jeg sige det samme som NoNig. Dog har jeg ikke så gamle processorer liggende 😀
Men jeg har haft følgende: Intel Pentium III 450MHz, AMD Duron 800MHz, AMD Athlon XP 2000+ 1.66GHz, Intel Celeron 2.4GHz, Intel Pentium 4 Northwood 2.8GHz. Alle delene har klaret mine forsøg på overclock (store som små) 😛
Fjols... Du ryger i hardware helvede hvor "Motherboard Satan" står og spider dig i uendelighed med varme cpu´er på en pind. Alt dette imens der står små trolde og stikker store luftkølere, dem med masser af finner, op i enden på dig...
og hvor er den ligegyldig den tråd her, kan du forfanden ikke hoppe på arto med den, så kan du evt lige hilse fnax der også 🤣 🤣 🤣 ( <- jo lige hans målgroup ) !!
Haha. Jeg kan stadig huske den der med, at der var en som havde limet sin Pentium ¤ cpu fast til køleren med lim, også bagefter spurgte om han skull komme den i ovnen ved 220 grader 🤣
HAHAHA, fik den fri! men da jeg pressede helt vildt hårdt på heatspreaderen med min hobbykniv, hoppede cpuen af, og kniven sprang lige ned i min finger, så nu smutter jeg på skadestuen og skriver det videre forløb senere Citat af gostauv 🤣 🤣 🤣