-> #13
Taget fra #7: "Ja, p2p tv. Kan godt være det er ulovligt. men det er ligesom med så meget andet. De mister ikke penge på det ved du ser det på den måde. Du har jo ikke mulighed for at se det på andre måder? "
Så bare fordi man ikke har "mulighed", for at se det på andre måder? Så er det ok at bryde reglerne?
Jeg sviner bestemt ikke nogen. Jeg påpeger blot, præventivt, at der ikke er nogen grund til at pive i forum, over at man ikke kan se Le Mans på lovlig vis. Og det er bestemt ej heller at betragte, som værende opfordring til at se det på ulovlig vis.
Man kan købe en TV-pakke, man kan gå i en klub eller et andet sted, hvor de viser kampen. Man kan købe sig til at se den på Sputnik, og jeg ved snart ikke hvad.
... Så jeg ved ikke rigtig, om jeg er enig med frasen: "Du har jo ikke mulighed for at se den på andre måder?" - Hvilket jeg tolker som, der er ingen lovlige måder at se det på (hvilket der jo i regelen er).
Jeg sviner bestemt ikke nogen. Det står også i aftalen, for brug af forum, at man bør overholde forumreglerne. Hvis allando så ikke har læst dem, er det jo blot ris til egen røv.
... eller har jeg misforstået dig?