Being fucked by Studiedata!!

Hyggehjørnet d.  14. juni. 2008, skrevet af aNker
Vist: 697 gange.

aNker

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2008 15:57:31
Svar/Indlæg:
740/37
Blowing steam ☹ ☹

[whine]
Her onsdag den 4. bestilte jeg noget harddisk montering, neonlys og andet gejl hos Studiedata..
Havde hørt så meget godt om dem, så havde en forventing om der ikke ville gå længe før jeg havde mine varer.. da ifølge deres hjemmeside skulle have alle varer på lager.

Så her i onsdags, altså en uge efter, sendte jeg en mail til dem som de så ikke har svaret på 😕

Problemet ligger i at jeg allerede er begyndt på mit mod, og for at kunne komme videre med det, skal jeg ha delene.
[/whine]

Grin, græd, fortæl om jeres egne forhandler problemer.
Se det som en Dr. Phil-tråd HWT-style 😛
Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2008 16:38:06
Svar/Indlæg:
1158/321
lyder mærkeligt, jeg har handlet der en del gange, og alle gange er det gået fint.

Det kan jo også være de har lavet en fejl, det kan ALLE gøre.

Og mon ikke de snart får svaret på den mail? De har nok travlt her i tiden 😕

Edit: Og hvis du kigger på deres forside får du nok svaret:

"Vi er p.t ved at indkøre en ekstra lagerlokation da vi ikke har plads nok i Rødovre. Vores kunder vil få besked så snart ekstralageret er i brug, da der vil være nogle små ændringer i procedurerne."

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2008 16:49:47
Svar/Indlæg:
2388/52
wtf - Rødovre? kan man hente varer ved dem istedet for at få det sendt?!

NEROO-9

Overclocker
Tilføjet:
14-06-2008 18:55:29
Svar/Indlæg:
154/15
3# ja de har fået butik :P

jeg har også handlet der engang og det var total iorden service, jeg havde bestiltt nogle ting som stod var på lager, og ca. samme dag skrev de tilbage at de desværre manglede en af de bestilte ting men sendte en gratis anden lille ting med.

samt jeg havde bestilt 2 x uv rør og 2 controllere til, hvor han så skrev at der var allerede controllere med til uv rør'ne, så sparet jeg de penge 😀

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2008 19:08:51
Svar/Indlæg:
3394/170
Har oplevet det samme..

Bestilte 2 x headset på tilbud til en kammerat og jeg... Intet skete.. Skrev til dem og fik at vide de ikke var på lager og de ville bestille dem hjem, mine penge blev hævet.. Intet sket, hørte intet og lige pludselig var der penge på konto'en og orderen slettet...

Flot... Aber!

aNker

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2008 19:53:44
Svar/Indlæg:
740/37
Jeg fik bare en ordrebekræftelse, og siden der er der bare ikke sket noget 😩

steen

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2008 20:03:02
Svar/Indlæg:
2870/65
# 0 Du er ikke den første der har haft en kedelig oplevelse med Studiedata.

Siden jeg havde min, har de skiftet ejer...men, det ser åbenbart ud til at det ikke har hjulpet meget. Det bekræfter mig bare i, at jeg ikke skal handle der igen. 😉

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2008 20:46:51
Svar/Indlæg:
4018/217
Der er ikke en finger at sætte på dem. De levere det de skal og de har den beste service man kan tænke sig.

Tror der er sket en fejl idet de skal have noget nyt lager sat op osv. Ring til dem og hør hvad der er sket.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2008 20:50:58
Svar/Indlæg:
2576/125
Har bestilt engang ved dem, og det kig som det skulle. Selvom jeg måtte vente en ekstra dag før de sendte varen. 🙂

Studiedata

Overclocker
Tilføjet:
17-06-2008 15:35:18
Svar/Indlæg:
30/0
#0 aNker

Kan du ikke lige sende en mail til dan@danrex.com, så skal jeg nok kigge på det (husk lige ordrenummer) uanset om du fortsat skal bruge varerne eller ej, så
jeg kan checke hvor I kæden den er smuttet, for det er ikke iorden, uanset om vi er ved at flytte/tilføre lokationer eller ej. Og en anden gang hvis der er
gået gremlins i den så ring eller skriv direkte til mig, for vi ER altså til at snakke med herude og jeg tror du vil opleve at det er til kundens fordel når
vi får påpeget at vi har uhmmm... grisset i nælderne, og ja det sker, selvom det ikke burde.

Iøvrigt mht din tråd titel, så dyrker vi altså ikke sex med vores kunder, men det kunne da være vi kunne overtales hvis du var den sprødeste lækre nørdede tøs der udover at se hamrende godt ud også kunne sige "frækkert" i binær ;)

#2 CrazyEyes^DK

Jeppers det kan du, og kan også lave hele ordren online og så vælge afhentning (og/eller betaling) i Rødovre. Bemærk dog lige at grundet tilførsel af ekstra
lager kan der altså være ting i shoppen som først kommer på Rødovre lager når bilen har smidt dem af her, så ring eventuelt eller skriv omkring hvilken dag
du gerne vil afhente :) Det er lidt et logistik mareridt i øjeblikket da vi samtidigt med det nye lager er ved at indføre nyt logistiksystem for at holde
styr på lagerstatus, men når det er på plads kommer der info på siden.

#4 CoffeeCan

Underligt... I vores system står der

"sendt mail 30-01-08 jt
opr. comp. web 30-01-08 jt"

hvilket betyder (lige specifikt omkring din ordre) at samtlige ordrer af det headsæt du bestilte blev sat i rest, da vi fandt ud af at samtlige headsæt vi
havde fået tilsendt fra Sharkoon (udover en enkelt kasse) var med engelsk lader og ikke en dansk lader, hvilket gjorde det lidt svært for folk at bruge det.
Derefter fik kunderne muligheden for enten at annulere deres ordre eller at vente på headsættet kom på lager igen med den rigtige lader fra Sharkoon, som den
desværre først gjorde flere måneder efter :(

"opr. comp. web 30-01-08 jt"

Betyder at du/din ordre er oprettet i vores CRM system, hvor der så står at vi afventer svar fra kunden, indtil vi så får det og bliver sat til "sag
afsluttet" i samme system.

Men såvidt jeg kan se er der sendt en mail til dig, men der er ikke blevet svaret på den og derfor er der ikke blevet gjort yderligere ved ordren, da det må
være op til kunden om han/hun vil vente på varen eller få annuleret ordren og få afvist sin PBS reservation.

Din betaling bliver ikke overført til vores konto før EFTER PostDanmark har afhentet din ordre, først der sætter vi en betaling til overførsel, alt andet er
i strid med gældende lovgivning, så det gør vi ikke. Selvfølgeligt kan der ske smuttere men jeg kan se på din ordre at betaling IKKE har været trukket, bare så det lige er på plads ;)

Jeg kan så lige nu ikke svare på om en kollega har modtaget et svar fra dig og ikke opdateret CRM systemet.

Men sådan generelt... Er der nogen problemer med noget som helst der har med Studiedata at gøre så grib knoglen og ring det vil jeg anbefale fremfor mail, da vi får rigtigt mange mails med produktspørgsmål, så det KAN altså godt tage sin tid at få svar af den vej ind imellem. Vi har forøvrigt et supportforum kørende sidst på ugen (support only) hvor der også vil blive mulighed på et senere tidspunkt for realtime chat med os.

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2008 15:39:07
Svar/Indlæg:
6181/270
jeg har kun tillid til studiedata hvor jeg købte mit kabinet.
personerne derinde var mega flinke til at hjælpe.

Spear

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2008 16:10:37
Svar/Indlæg:
564/13
Har kun haft gode oplevelser med Studiedata, fik for nyligt en lidt bedre og dyrere radiator tilsendt. Den jeg bestilte var alligevel ikke på lager. Blev omgående kontaktet om det var i orden med denne ombytning - glimrende service, har handlet flere gange hos dem.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2008 16:27:08
Svar/Indlæg:
7263/260
De er bare så sløve, handler ikke hos dem!.

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2008 17:03:40
Svar/Indlæg:
4018/217
#9 Haha Kan godt lide den med sex med kunderne 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2008 17:04:14
Svar/Indlæg:
5891/423
#9 ja...haha.. 🤣 😲

krikke

Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2008 17:13:54
Svar/Indlæg:
2335/16
Har nu aldrig haft problemmer med dem,og der er da service på kan jeg se i det svar fra dem.
Men altså,folk må jo ligesom selv sørge for de har orden i deres egne ting inden de bare brokker sig løs over en web butik,bare min mening. 😉

DanishGuy

Superbruger
Tilføjet:
18-06-2008 17:18:22
Svar/Indlæg:
743/80

Lyder som et kanon firma du arbejder med/for. Så for at det ikke skal være løgn smutter jeg lige ind og ser om i ikke skulle have noget spændende man kunne bruge :)

aNker

Superbruger
Tilføjet:
18-06-2008 17:30:00
Svar/Indlæg:
740/37
Har fået snakket med Dan fra Studiedata (ham i #9) idag..
Og fået det bragt i orden.
Han sender så lige 2 ekstra harddisk monteringer med.. så det er super 🙂

Svaage

Superbruger
Tilføjet:
18-06-2008 17:41:08
Svar/Indlæg:
896/29
"17 Læren af denne sag må så være kontakt firmaet før man hænger dem ud.Der er altid et svar på problemet :yes:

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2008 17:45:01
Svar/Indlæg:
6181/270
#17 nej nej det hedder; skyd først, spørg bagefter 🤣 😛

aNker

Superbruger
Tilføjet:
18-06-2008 17:52:52
Svar/Indlæg:
740/37
Nemlig 😀

#18 Nu havde jeg faktisk sendt en mail nogle dage forinden jeg oprettede tråden..

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2008 01:46:15
Svar/Indlæg:
4018/217
#20 Jeg kan nu best lide at ringe om sådan noget så får man også svar lige med det samme.

Studiedata

Overclocker
Tilføjet:
19-06-2008 10:16:02
Svar/Indlæg:
30/0
Det er nu fint nok at der bliver lavet en forum tråd om tingene, det lægger op til hvis man "give a shit" at man kan tage en dialog med de mennesker der rent faktisk er ens eksistensgrundlag. Vi laver fejl, vi indrømmer vi gør det, men vi gør også max for at kunne sige undskyld på en ordentlig måde NÅR vi gør det. Eller det synes vi at vi gør, det er jo ikke sikkert at andre synes det.

Men synes nu ikke vi er blevet hængt ud, vi har fået et drag over nakken der var velfortjent og så kan man altid diskutere om man kan forvente at en kunde skal gøre den ene eller anden ting for at afhjælpe en situation :) Så skriv endeligt forum indlæg, den eneste måde man kan ændre på noget er hvis man ved at problemet er der.

Ehmmm... skal vi ikke bare nøjes med at sige at vi synes vi har verdens fedeste arbejdsplads når det drejer sig om spændende varer og de mennesker der kommer hos os der lærer os en hel masse sindssyge ting og så holde selve arbejdsforholdene adskilt ;)

Fumlestar

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2008 10:50:31
Svar/Indlæg:
104/3
Dan er fin gut, fik en helt MORF kti gratis fordi han ikke havde nok 3mm på lager :)

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2008 11:01:40
Svar/Indlæg:
3394/170
Synes det er godt Studiedata kommer herind og fortælle hvordan og hvorledes.. Thumbs up! 🙂

Men sket er sket... og ja hvis der noget jeg kun kan få ved studiedata eller de har et godt tilbud køber jeg nok der...

aNker

Superbruger
Tilføjet:
19-06-2008 12:09:56
Svar/Indlæg:
740/37
Jeg ville da heller ikke afholde mig fra at købe hos Studiedata igen, bare fordi jeg har haft en mindre god oplevelse 🙂

Shit happens, jo 🙂

Og når alt kommer til alt så virker de som nogle flinke folk.

arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2008 12:50:10
Svar/Indlæg:
2823/238
Studiedata er cool nok, de har fede og spænende varer, og har ydet god service når jeg har haft behov for det.

Fumlestar

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2008 14:25:19
Svar/Indlæg:
104/3
Deres butik er nu også fed nok, de har masser varer som ikke er deres web, så jeg ved at hvis i skriver til Dan, så har han helt sikkert det du mangler :)