#0 aNker
Kan du ikke lige sende en mail til dan@danrex.com, så skal jeg nok kigge på det (husk lige ordrenummer) uanset om du fortsat skal bruge varerne eller ej, så
jeg kan checke hvor I kæden den er smuttet, for det er ikke iorden, uanset om vi er ved at flytte/tilføre lokationer eller ej. Og en anden gang hvis der er
gået gremlins i den så ring eller skriv direkte til mig, for vi ER altså til at snakke med herude og jeg tror du vil opleve at det er til kundens fordel når
vi får påpeget at vi har uhmmm... grisset i nælderne, og ja det sker, selvom det ikke burde.
Iøvrigt mht din tråd titel, så dyrker vi altså ikke sex med vores kunder, men det kunne da være vi kunne overtales hvis du var den sprødeste lækre nørdede tøs der udover at se hamrende godt ud også kunne sige "frækkert" i binær ;)
#2 CrazyEyes^DK
Jeppers det kan du, og kan også lave hele ordren online og så vælge afhentning (og/eller betaling) i Rødovre. Bemærk dog lige at grundet tilførsel af ekstra
lager kan der altså være ting i shoppen som først kommer på Rødovre lager når bilen har smidt dem af her, så ring eventuelt eller skriv omkring hvilken dag
du gerne vil afhente :) Det er lidt et logistik mareridt i øjeblikket da vi samtidigt med det nye lager er ved at indføre nyt logistiksystem for at holde
styr på lagerstatus, men når det er på plads kommer der info på siden.
#4 CoffeeCan
Underligt... I vores system står der
"sendt mail 30-01-08 jt
opr. comp. web 30-01-08 jt"
hvilket betyder (lige specifikt omkring din ordre) at samtlige ordrer af det headsæt du bestilte blev sat i rest, da vi fandt ud af at samtlige headsæt vi
havde fået tilsendt fra Sharkoon (udover en enkelt kasse) var med engelsk lader og ikke en dansk lader, hvilket gjorde det lidt svært for folk at bruge det.
Derefter fik kunderne muligheden for enten at annulere deres ordre eller at vente på headsættet kom på lager igen med den rigtige lader fra Sharkoon, som den
desværre først gjorde flere måneder efter :(
"opr. comp. web 30-01-08 jt"
Betyder at du/din ordre er oprettet i vores CRM system, hvor der så står at vi afventer svar fra kunden, indtil vi så får det og bliver sat til "sag
afsluttet" i samme system.
Men såvidt jeg kan se er der sendt en mail til dig, men der er ikke blevet svaret på den og derfor er der ikke blevet gjort yderligere ved ordren, da det må
være op til kunden om han/hun vil vente på varen eller få annuleret ordren og få afvist sin PBS reservation.
Din betaling bliver ikke overført til vores konto før EFTER PostDanmark har afhentet din ordre, først der sætter vi en betaling til overførsel, alt andet er
i strid med gældende lovgivning, så det gør vi ikke. Selvfølgeligt kan der ske smuttere men jeg kan se på din ordre at betaling IKKE har været trukket, bare så det lige er på plads ;)
Jeg kan så lige nu ikke svare på om en kollega har modtaget et svar fra dig og ikke opdateret CRM systemet.
Men sådan generelt... Er der nogen problemer med noget som helst der har med Studiedata at gøre så grib knoglen og ring det vil jeg anbefale fremfor mail, da vi får rigtigt mange mails med produktspørgsmål, så det KAN altså godt tage sin tid at få svar af den vej ind imellem. Vi har forøvrigt et supportforum kørende sidst på ugen (support only) hvor der også vil blive mulighed på et senere tidspunkt for realtime chat med os.