Jeg håber da I kommer igennem. 🙂 Hvis I er lige så heldige som mig, får I et defekt, så bytter de det til en nyere model. Det er sgu nogen fine fjernsyn til prisen!
Moderator
Tilføjet: 16-06-2008 10:29:22
Svar/Indlæg:
2458/91
Hvis det er dét der 32 tommer LCD-TV til omkring 2400 kr... så mener jeg da at man kun kunne købe det i Zeptos butikker... jeg mener der stod noget om 100 stk i hver butik... 🙂
Der fulgte vægbeslag ned til begge de 32" jeg fik. Det var da med i prisen,!Medmindre de prøver at sælge noget til folk, de ville få med under alle omstændigheder.
Kan i ikke lige stoppe med at prøve at komme ind på siden? Jeg skal lige læse noget om den der udvidede garanti!! Jeg skal nok fortælle jeg hvad den går ud på bagefter 😎
#46 Ikke desto mindre var det med til begge mine. Det første var som sagt defekt og blev byttet til et nyere, men der var skam osse vægbeslag med til. Det var under deres sidste kampagne hvor de kostede 2500,-
De er udsolgt. Jeg har været helt inde hvor man kunne se lagerstatus og den var rød. I kan også se i #67 at Leveringen er over 10 dage, hvilket de skriver når varen er udsolgt.
Det der så kan undre en er at de ikke ændre prisen....
#79: Ja det var der jeg sad og ventede på min HD bestilling ville gå igennem. Anede ikke zepto selv kørte med tibuddet. Havde kun set det fra computersalg.
Det skulle eftersigende være DNS serveren hos dem der hoster vores hjemmeside, der var gået ned. Derfor var det stortset umuligt at komme ind på siden.
#98 Mit "vækkeur" valgte for første gang ikke at gøre sin mission, og derfor sov jeg til kl. 12 😛 Ville ellers gerne have haft fat i et 😩 Nåh men pyt, det kommer nok på tilbud igen 😛 Så kan jeg bare bruge det ekstra på min com :yes:
Jeg tror at Zepto lagede deres egen server ned med vilje for de næste par dage vil alle snakke om hvor svært det var komme ind på siden bla bla bla. Dette vil være et kæmpe reklame stunt i sig selv. Samt at aviserne med 100% sikkerhed vil skrive om det. Derved får de endnu mere gratis reklame for pengene.