#1 Nu er det ikke min egen maskine, men min kammis som jeg har samlet her i weekeden, han har valgt den PSU ud fra at han havde læst godt om den, men jeg må ærligt indrømme den ser lidt stumpet ud, en 80mm blæser bagerst og totalt til lukket i top og bund, og så kun grills der hvor ledningerne kommer ud.
Se med det regnestykke der, og lad os antage at det vil æde 250W - 75W = 175W. Det er der kun den ene af de 12v linier som kan klare, og lige præcis denne linie sidder der kun et 8 pins stik på som går i bundkortet, dvs at der er faktisk ikke nogen af de 3 andre som kan holde liv i kortet.
Dioderne sidder helt nede ved PCI-e Porten, kan se der sidder 4 I alt 2 og 2, ud fra hvad jeg lige kan se på min kammis maskine der, så er der lys i 3 af dem.
Skal lige siges at selv da vi bootede den op første gang og installerede vista med 2gb ram i 1 blok, lyste de også, om man via CCC disabler CrossfireX så den kun bruger en GPU (dette er testet med vantage, ca3500 med 1 gpu og lidt over 7000 med 2gpus) Er der stadig lys i alle 3 røde dioder derpå.