"Mozilla håber samtidlig at sætte verdensrekord, for mest downloadede software på 1 dag."
Min bare r**! De håber på at tjene endnu flere penge på ideen om, at folk vil være med til at slå verdensrekort. Konceptet er så dumt, at det er genialt.
Glæder mig til den kommer ud. Har altid hadet IE. Der kommer sandsynligvis også en FF til iPhone osv. Det bliver godt 😛 men desværre går der noget tid endnu 😉
Holder mig til gode gamle Crazy Browser. Den bliver desværre ikke opdateret så tit, men nu har de da endelig fået lavet en RC til CB 3.0, sidste beta kom engang forrige år.. 😛
førhen brugte jeg Opera, som var meget hurtigere end IE, men jeg har faktisk fået hoppet over på FF vognen efterhånden... Det sgu en go browser. Henter helt klart den nye i morgen.
Jeg har netop lavet en hjemmeside: www.graastenklassekammerater.d... - den er lavet i Dreamweaver og grafikelementerne er lavet i illustrator/photoshop
men jeg må indrømme at den ser pænest ud og tingene står mest rigtigt i Internet Exploreren samt den nye Opera 9.5 - i Safari er alt lidt sløret, men det synes jeg generelt alle sider er i safari? I Firefox ser det skarpt nok ud men tingene står ikk 100% der hvor jeg gerne vil have dem plus siderne loader sjovt ind første gang, hvor de i internet exploreren virker mere harmonisk
ja hvad er der med folk som ikke kan lide IE? er det lidt ala Linux-klikken og "vi hader mikrosoft?" hehe 😛
men ja jeg skal da også ha downloader firefox 3 her snart...så jeg kan se om alt ser okay ud nu 😎 😉
Der er for mange sikkerhedshuller i IE efter min mening, og dens største svaghed er mængden af brugere, hvilket jo er lig med flest mulige computere at inficere, og derfor er mangt og meget spy/ad-ware "specialbygget" til IE.
#20 kan det mon skyldes at hullerne i IE bliver opdaget da det program bliver brugt af 4 gange så mange folk som der bruger FF, det svare jo lidt at penge af træ er mere kopisikre end penge af metal, da der jo er langt færre i omløb 😉, desuden er der jo ingen sport i at lede efter fjel i et produkt der ikke er meget udbredet, når man har et tilsvarende produkt med en kæmpe brugergruppe der derfor kan rammes hvis man finder et hul.
Den du linker til er en betaversion, har lige installeret den, og der kommer en fane op med en robot, og teksten Welcome to Firefox, Release Candidate, og neden under står tak fordi du er med til at TESTE bla bla bla.
Hvad havde de også selv forventet.. De vil have flere millioner til at hente det det første døgn.. Det kræver altså virkeligt noget båndbredde samt nogle kraftige servere..
Og de ser ud til åbenbart ikke at være helt kraftige nok.. Jeg får bare blanke sider fra dem nu..
Firefox 3 er sikkert meget fin og sikker hvad angår suft på nettet. Desværre så er der ikke ret mange add-ons der er kompatible med den endnu :'-(
På den anden side er Firefox 2.0.0.14 heller ikke helt så ringe endda. Måske skulle man vente en måneds tid eller to, for at se om der ikke skulle være nyere og opdaterede add-ons tilgængelige?
Adblock Plus virker All-In-One Gestures virker (se hvad der er skrevet i kommentarerne på dens download side) IE View - pas, jeg rbuger IE tab, den virker stadig. Download Manager Tweak - pas, jeg bruger DownThemAll!
Resten ved jeg ikke noget om, men det er som regel meget simpelt at få dem til at virke. ;)