Mjaeh. Mon ikke det mere er en opgave for Gear el.lign.? 🙂
Kameramobiler har ("desvære") ikke min store interesse. Derudover, så er min erfaring/ekspertise inden for (den moderne) mobiltelefoner, meget begrænset 😳
#4 På min mobil har man ufatteligt mange valgmuligheder at vælge imellem, man kan selv sætte ISO'en, skarpheden og mange mange mange andre ting.. den ting der er sjovest at lege med, er nok det at optage i 120fps :P og se det optagede i 1/4 hastighed.
Du må ned til din lokale TDC eller Sonofon butik snarest og stå og lege lidt med den så :P heh
Puh, jeg får jo helt lyst til at løbe ud og købe dette kamera for det er egentlig ikke ret dyrt - eneste hage er nok størrelsen på det da jeg fortrækker et kamera jeg kan proppe i lommen og nemt futte rundt med lige sådan når man er på ferie, på stranden, etc.
#6 Har det på samme måde! og hvis jeg bare havde min SU denne måned, vidste jeg da godt hvad den skulle bruges til :yes: men desværre må man bare ikke tjene synderligt meget når man er på SU :( lorte SU regler :no:
okay, jeg har også haft fuldt træk på min SU her de sidste 3 måneder jeg fik det... men når man så får en god slat løn udbetalt så er det egentlig fint nok.
#9 Problemet er jo, at man kun må tjene 6900,- før skat når man er på SU :( og det giver jo ca. 3500,- udbetalt! og nej, gider ikke bare arbejde igennem :P for ender bare med at skulle betale hele min SU tilbage
Min kone syntes ikke det er en god ide, 😩 :'-( . Jeg har ellers brugt mit lille 3.2mp nikon rigtig meget, især det med at optage film. Når du har optaget i HD med testkameraet kører det så helt "flydende".? Og hvad er formatet bagefter.?
#10 true true.. det gør mig dog ikke så meget, men det er mest fordi jeg skifter til fuldtid efter sommer, så om jeg betaler lidt mere af nu eller om jeg gør det senere på året er lige ligegyldigt.