#3 - har lige modtaget den router, og nu bliver jeg da helt i tvivl om den er kompatibel med vores nuværende internetforbindelse. Vi har TDC bredbånd med tilhørende TDC ADSL modem.
Bag på routeren i der imidlertidigt ingen WAN indgang til routeren - så læser jeg mig så frem til at det er en modem-router.
Der er et filter med til telefonstikket, som skal gå direkte ind i modemrouteren, ergo kan jeg altså ikke sætte routeren til vores nuværende modem.
Jeg har haft snakket med TDC support og TDC Netgear support. Sidstnævnte gav mig et telefonnummer på noget dansk netgear support, og når jeg ringede dertil kom jeg igennem til en eller anden brittes telefonsvarer. Jeg slog derefter Netgears danske supportnummer op på nettet og kom igennem til en inder(der troede det var lørdag morgen her). Han mente godt det kunne fungere, men han gav mig et nummer til Netgears danske support(...), hvilket var det samme nummer som jeg havde ringet til for at komme igennem til ham(!).
Summasumarum: Jeg kan ikke finde nogen supportfolk der aner om det vil virke at erstatte TDC modemmet med Netgear modemrouteren, og eftersom alting i kassen er plomberet har jeg ikke specielt meget lyst til at prøve mig frem i tilfælde af at det ikke virker.
Skal jeg bare bruge returretten og købe en decideret router som jeg er sikker på vil fungere?.. Eller har nogen af jer erfaringer med at erstatte et TDC ADSL modem med sådan en dimmer her..