Har lige samlet min pc, og den starter godt nok op. Men den kommer kun til startsiden hvor den så fryser fast. Jeg kan heller ikke komme ind i Bios. Ved i hvad der kan være galt?
Processor: E8400 fra intel. Bundkort: GA-P35-DS3 - gigabyte Ram: Corsair XMS2 Pro Xtreme Performance TwinX Matched - TWIN2X2048-6400PRO 2 x 1 gb Grafikkort: 7900 GR - Inno3D
Nu kan jeg komme ind i Bios, men når jeg prøver at gå ind på windows siger den: "Disk boot failure, insert system disk" og også når jeg har sat min windows cd i siger den det samme
du skal sætte din xp i cd drev,så går du ind i bios med det samme,sætte PCen til at starte op fra CD-drev i bios,så genstarter du,og ligger XP ind på din hd.
Hey alle. Fandt ud af det var bundkortet der ikke virkede, så nu fik jeg det byttet. Men nu når jeg tænder den, køre den kun i 2 sek hvorefter den sluker og starter igen osv.. Nogle der ved hvad problemet er?
Fungerede stadig ikke. Men hvis jeg tager fjerner strømstikket ved siden af cpu'en, så genstarter den ikke heletiden. Er det så ikke på bundkortet fejlen ligger?