3 & 4#
Så kan jeg fortælle at min månedlige indkomst er 10140,- og jeg har udgifter (b.la lån) for 7200,- pr månede ..
Så jeg er faktisk i den meget fattige ende. Jeg har bare fået et entosiast flip her de sidste par dage. Ny computer, ny vandkøling, overvejer ny skærm og nye grafikkort 😀 😀
Men for faen', det hele behøver jo ikke være LIGE NU .. Man kan jo godt gå og lege lidt med tanken.
jeg købte dog hardwaren og vandkølingen igennem en ven (med eget firma) og han tilbød mig faktisk det hele med en rentefri afbetaling. Så der tog vi simpelthen fra firma kassen 🙂
Dog vil jeg selvfølgelig betale ham lidt ekstra for venligheden når afbetalingen engang er overstået 🙂
Men kunne jo være man skulle smide den 24" syncmaster oven i afdraget ved ham eller endnu bedre måske 30" ??
Så kan vi vende tilbage til mit spørgsmål? .. Skal jeg nøjes med 24" (hvis det endelig bliver til en ny skærm overhovedt 😀 ) og så fører et kabel både til den og til min nuværende 40" hd ready skærm.
Så kan man jo game på den lille og se film på den "store" .. Hvis det kan lade sig gøre?
Kunne os være man istedet bare skulle købe en ny 40" (eller større, de jo faldet en del i pris) FULL HD self, 1920x1080 og så nøjes med den opløsning?
Jeg synes bare det er en smule for lav en opløsning til optimal gaming ... Især hvis jeg en dag får opgraderet til 2 x ATI kort og smider dem i CF ...
Men en ting er helt sikkert. Bliver det en helt ny skærm (i stor størelse) så vil min nuværende selvfølgelig være til salg, hvis nogen skulle være intereserret.