Roskilde? Rytmisk Musikforening Fredericia

Litteratur d.  18. juni. 2008, skrevet af ~ashes~
Vist: 354 gange.

~ashes~

Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2008 23:32:48
Svar/Indlæg:
828/108
Hey,

Som musiker og foreningsarbejder har jeg fornøjelsen af at kunne repræsentere RMF (Rytmisk Musikforening Fredericia) til årets Roskilde Festival...

Vi har tilbudt vores medlemmer at deltage som frivillig til festivalen, hvor de hver skal "afzone" 3 x 8 timer henover ialt 7-8 dage. RMF har sin egen garderobe at passe på festivalen, hvilket gør arbejdet dejlig let og overskueligt, en sand loppetjans i mine øjne.

Alle medlemmer der deltager får en gratis billet til hele festivalen og morgen- og aftensmad.

Vi skal stille med minimum 40 mand før end vi kommer i betragtning, men tilgangen er fhv. stor allerede.

I frygt for at vi ikke havner på 40 eller flere, vil jeg her appelere alle herinde der elsker musik, vil optage medlemsskab i vores forening (gratis m. mange fordele), evt. spiller musik og kommer fra region Syddanmark og vestlige Fyn, til at skrive hvis ovenstående har interesse!

Igen det er ekstremt let overkommeligt arbejde! 🙂

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2008 23:42:01
Svar/Indlæg:
2620/327
Jeg har desværre ikke mulighed for at være med på festivalen - men selve foreningen lyder da spændende, hvad går det ud på?

~ashes~

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2008 08:44:57
Svar/Indlæg:
828/108

RMF er en 20 år gammel forening der varetager musikeres interesserer i Fredericia. Desuden er vi formidlere af bands i form af booking, vi sørger for udvekslinger mellem andre lande og andre danske byer. Vi omfatter vore medlemmer med forsikringer, bandstøtte, transportstøtte, PR-støtte, og har tæt samarbejde med de store landsorganisationer, såsom ORA, KODA, ROSA, DMF og Spillesteder.dk.

Vi har 7 fede og moderne øvelokaler, stort studie i topkvalitet, elektro-studie, grovværksted, elektronikværksted, spillested (200 pers.), clinic/workshop scene, stor udendørsscene, udlejningsanlæg (stort og lille), udlejningstrailer (lukket) og en café.

Desuden er der et stort skateareal, atalier, biograf, graffiti-værksted og -vægge og meget mere!

Vi er en nyligt genopstartet forening, dvs. at foreningen i 8-9 år har kørt på vågeblus og først nu har en del nye ildsjæle rejst den op. Vi får stor opbakning allerede og har mødt åbne arme fra alle i hele landet.

I år opkræver ikke kontingent pga. denne nystart, men ellers opkræver vi beskedne 120kr/år i kontingent. Derudover er vi landets billigste øvested. Musikere kan øve for 90 - 140kr i måneden. 90kr = 1 ugentlig øvedag, 140kr = 2 eller flere ugentlige øvedage.

Vi giver rabatter til koncerter, udlejningsanlæg og meget andet ved forevisning af vores medlemskort.

Ja, det er i grove træk os!

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2008 11:20:59
Svar/Indlæg:
3532/303
lækkert initiativ :D Gid der var sådan noget nær slagelse :'(

~ashes~

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2008 14:11:41
Svar/Indlæg:
828/108

Du kan godt komme fra Slagelse... det er der faktisk et par stykker der gør!

Skriv mig en PM hvis du er interesseret!

(Du er dog nødt til at melde dig ind i vores forening - Koster gratis året ud)

~ashes~

Elitebruger
Tilføjet:
09-07-2008 11:52:47
Svar/Indlæg:
828/108
Fantastisk tur vi havde... Næste år udvider vi så vi kan komme 200 afsted!

Roskilde 2008 var perfekt!