Superbruger
Tilføjet:
19-06-2008 01:29:51
Svar/Indlæg:
2600/84
Hey guys.
Jeg har haft min Q66 kørende 3.6Ghz de sidste 6 måneder, mere eller mindre uden problemer (ikke nogen jeg ik har løst... andet end at sleep ikk virker).
Nu har jeg så clocket den ned til stock, da den er begyndt at opføre sig lidt underligt, og jeg mistænker den varme sommer for at være årsagen.
Den fjerner fra tid til anden mit D drev fra my computer, uden varsel eller noget, og der sker ikke noget ved det, end selvfølgelig jeg ikke kan komme ind på mit D drev, hvor mit musik osv ligger, hvilket resultere i at hvis jeg har musik kørende, stopper det bare, og så siger den filerne ikke blev fundet. Fair nok. Jeg rebooter så bare, og så vender den tilbage, som om intet var hændt. Så går der lidt tid, og så sker det samme igen. ? Jeg har googlet lidt, og det virker som om at det enten er PSU eller en eller anden CCleaner bug. Det jeg bare ikke forstår er, hvordan mit system kan undgå at crashe. Jeg har forced 512mb page fil på mit D drev, hvilket vel burde resultere i BSOD eller lignende, hvis man bare hiver drevet med pagefilen ud af systemet imens det kører (hvilket det jo lidt svarer til det der sker).
Jeg kører pt en chkdsk på drevet, hvilket jo tager et årtusind... så jeg vil lige vende tilbage når den er færdig (engang i næste uge).
Edit: og jeg oplevede noget underligt da jeg åbnede PcProbe... den sagde mega warning på min 3.3v lidt efter jeg havde startet det, og så gik den bare tilbage til normal et par sekunder efter... tror den stod på 0.etellerandet da den gik i alarm. Hvis min 3.3v for real er droppet til under 0, nægter jeg at tro på at maskinen ikke er gået ned af det, hvilket den ikke gjorde. Jeg har aldrig oplevet det ske før.