Puha...jeg kan sq ikke følge med i det ræs der er på gfx markedet lige for tiden. Det eneste spil jeg har oplevet problemer med er Cryshit, men hvem har ikke det? Den eneste gang jeg var helt på forkant, var da jeg købte 8800gtx da det kom ud, og det var i forventning om det helt vilde grafik med DX10. Jeg tror faktisk jeg nåede at sælge det igen inden der skete noget vildt med spillene og Vista. Fremover tror jeg, at jeg kommer til, at ligge ½ år bagefter, for at se den endelige dom over grafikkortene.
Det er en sjov hobby, men der er en grænse for mig. Jeg har et 780i mobo. Hvis jeg skulle prøve alt det der kommer ud, kunne jeg lige så godt bygge en pc nr. 2.
Så længe alt kører fint, er det ok med mig. Jeg havde måske osse skruet forventningerne for meget op mht. de nye gfx? Da jeg gik fra 7900gt SLI til et enkelt 8800gtx, var det edderbroderemig noget der kunne mærkes. Med de spil jeg synes er noget ved, er der ingen grund til, at opgradere endnu imo.
Det skal dog ikke afvises helt, da jeg har fået en flaske rødvin til aften, så tag mig ikke på ordet hvis jeg gør det alligevel. 😀
Det var så post nr. 1000....får man så ikke en flaske rødvin mere af hwt, eller hva'? 😛