Superbruger
Tilføjet:
20-06-2008 21:45:34
Svar/Indlæg:
646/62
Jeg ved overskriftet med det samme lyder helt hul i hovedet 🙂
Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg skal få det sagt ..
Jeg elsker AOC, men har dog først lige anskaffet mig det og er pt lvl 20
Det jeg søger er ikke en der vil nyde at slippe for den månedlige betaling ved at udnytte min bruger.
Det jeg søger er heller ikke en som SKAL lave alt "det kedelige" altså mindre sjove i spillet - så som de kedelige queste, stige lvls osv osv ..
Det jeg søger er faktisk bare en flink makker at dele account med. Jeg regner med spilletiden vil blive rimeligt fordelt. Håber jeg 🙂
Jeg ved det lyder lidt mærkeligt, og normalt er det en IRL ven jeg gør sådan noget her med.. Har b.la spillet WOW, Diablo 2 - LOD og et par andre hvor jeg også har delt min account med en troværdig ven.
Eftersom alle dem jeg kender endnu ikke gider at skifte til AOC spørger jeg nu herinde 🙂
Når man deler account, snakker man selvfølgelig sammen hele tiden om hvad man gør osv osv og hvad der godt for ens karakter - hvad der er mindre godt osv osv .. I kender det.
Selvfølgelig vil ham jeg vælger at dele med også have lige så meget at skulle have sagt som mig selv ..
Mit nuværende karakter valg er Dark Templer som sagt, er lvl 13 lige pt.
Jeg kan lige tilføje at den også er i en dansk guild med mange medlemmer 🙂
Spørg endelig, hvis i skulle være i tvivl om hvad det er jeg søger ..
- Eller overbevis mig om at det er dig/os der bør udvikle den vildeste AOC bruger sammen.
😎