Nogle irriterende og ret store problemer

Software d.  21. juni. 2008, skrevet af Caboose
Vist: 234 gange.

Caboose
 
Overclocker
Tilføjet:
21-06-2008 12:08:19
Svar/Indlæg:
6/4
Jeg står i den nederen situation, at min computer opfører sig ret så træls.
1:
Jeg købte lige Command & Conquer 3: Kane's Wrath i går, men da jeg prøver at installere det, stopper installationen lige ved slutningen og kommer bare ikke længere. Når den kommer dertil begynder mit DVD drev at sige mærkelige lyde, lidt som om skiven hakker.

2:
Efter jeg har downloadet den nyeste patch til Battlefield 2142 kan jeg ikke gå ind i spillet. Den kommer bare med beskeden ""Sørg for, at Battlefield 2142-installationsdisken er i drevet, vælg OK og genstart applikationen."
Her lægger jeg, sjovt nok, mærke til, at når jeg prøver at åbne spillet begynder mit DVD drev at sige de samme lyde som ved Kane's Wrath.

3:
I går købte jeg også Supreme Commander: Forged Alliance. Det installerede jeg nemt nok, men det ville så ikke køre på min computer, tilsyneladende pga. en Logitech Quickcam driver som nu er uninstalled. Men her kommer det ret trælse så; Efter jeg havde uninstalled QuickCam driveren virker lyden overhovedet ikke på min computer. Jeg har prøvet at geninstallere lyddriveren, men det hjalp overhovedet ikke.
Over SoundMAX (min lyddriver) ikonet nede til højre i proceslinjen, er der en rød cirkel og rød streg henover, og der står "Der findes ingen SoundMAX-lyd".
I kontrolpanelet (lyde og lydenheder) står der "Ingen lydenheder", og der er intet at gøre der.

Idéer? De tre ting er rimelig nederen at slæbe rundt på.

Mit sheit:
Asus P5B bundkort
Leadtek 7900GTX grafikkort
Intel Core 2 6600 @ 2.40 ghz cpu
Kingston 2 x 1 GB DDR2-533 SDRAM
Chill Innovation 520 Watt psu
Mit diskdrev er et eller andet relativt gammelt noname drev.
Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2008 15:47:58
Svar/Indlæg:
3233/128
3: prøv at fjerne alt omkring det lydkort. Driver og hvad der nu kan følge med. herfeter fjerner du kortet i enhedshåndteringen. Så ville jeg lige fjerne det spil som drillede og genstarte og installere driveren til lydkortet. Det kunne være det virkede så du i det mindste fik lyd igen.


Caboose
 
Overclocker
Tilføjet:
21-06-2008 15:54:30
Svar/Indlæg:
6/4
Det har jeg prøvet, og det virker desværre ikke :/