Hvad er bedst?

Luftkøling d.  21. juni. 2008, skrevet af MSJ1982
Vist: 228 gange.

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2008 15:18:14
Svar/Indlæg:
3577/353
Nu har jeg siddet og leget lidt med en celeron i dag,
så det betyder jeg har haft skilt hele computer ad for at rense køler osv. 😐
til ingen nytte nåede kun 4.8 Ghz Nå videre...

mit simlpe spørgsmål lyder på hvordan blæserne skal vende for at opnå den den bedste airflow,
det er jo forskelligt fra kabinet til kabinet....har lavet en lille tegning af mit kabinet og blæsere 😉 (Ikke Grine)

Umiddelbart ville jeg sige at tegning B ville være bedst for der får mand ikke hdd varmen ind i kabinettet og ind over cpu,

men så igen varme stiger jo op hvad siger i ??? ☹

BTW så havde jeg lige køler/blæser af på mit gfx kunne ikke forstå det blev 80 grader varmt, puuuha der lå en hel kop støv i den lille blæser 😐
Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2008 15:38:03
Svar/Indlæg:
1158/321
vil nok tage 1'eren.

Den smule varme dine harddiske afgiver er ikke noet af betydning, medmindre det er nogle gamle sataner.

For du skal også tænke på at hvis du tager 2'eren så kommer al den varme luft fra din PSU bare ned i din CPU køler, og det er som regel varmere end luft fra harddiske.

Kører selv med det på den måde, og min cpu er lige nu 31 grader varm, så intet at komme efter der 🙂

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2008 15:52:01
Svar/Indlæg:
3577/353
hmmm min psu bliver ikke ret varm,

men der sidder jo 3 hdds nu og de er ca 40 grader og der kommer en til jeg har lånt ud

prøver sgu imorgen tror jeg hvis jeg gider 😐

det er 2 næsten nye sata2 og så en halv gammel pata men den er ikke varmere end de andre