hmmm hurtigt tillægs nu tråden er igang, nogen der har erfaringer med nvidia chipset 750, 780 og 790 790 ultra.
kører selv med e8400 på 750 utroligt dårligt til oc, kan kun ramme 3,15 stabilt på et p5n-d har kørt på et asus striker 2 formula 780 kører ca 3.9 stabilt på luft "NÅR DET KØRER" er til rma gik plusligt ned uden oc.
og må sige med min erfaring med nvidia chipset jeg har opbygget mig de sidste 2 måneder og pengepung, er jeg snart klar til at sælge lortet billigt.
men hva kører høj fsb og stabilt, da jeg syntes cpu'en jeg har fået fat i er yderst samarbejdsvillig med oc, men sku ikke asus bundkortene og nvidia chipset.
skulle gerne arbejde sammen med mit 9800gx2 og om det er ddr3 ram går det nok, er villig til at skifte ram så jeg kan komme ud af det her asus helvede og få en pc der virker også efter 5 timers intens gaming og gerne med et godt oc, har masser af luft, og da det kørte på 780 kortet blev cpu aldrig over 60" ved 3,9 ghz.
får jeg stadig fuld udnyttelse af mit 9800gx2 kort på et intel chipset og kører de "kan de næsten kun" mere stabilt end nvidia chipset