Du kan godt glæde dig til at shoppe elektronik i singapore :D har selv været alle de store (og de er VIRKELIG store) indkøbscentre rundt for at kigge på elektronikbutikker, og det er virkelig overvældende. Der er et center dernede, som udelukkende kun består af hardware butikker (butikscenter på 6 etager mener jeg) og der kan du finde alt mellem himmel og jord! Kan godt finde navnet på det hvis du er interesseret.
Nu var det primært kameraudstyr jeg var på udkig efter, og der kan du godt spare en del penge. Mig og en af mine venner købte ekstra batterier, hukommelseskort, tasker og linser dernede. Husk at prut om prisen, da de tit sætter priserne lidt for højt. Gør desuden opmærksom på mængderabat hvis i køber flere ting, og forlang derfor at få noget af det billigere, eller noget gratis oveni.
Det er lidt over 1 år siden jeg var der, og dengang var en PS3 ufattelig billig, så det var ligefør jeg overvejede at købe en med hjem, men droppede det pga regionslåste Blu ray film.
Men ellers så har de boder med store kasser og hylder fyldt op med brugt hardware (bundkort, ram, hdd osv) hvor jeg er sikker på man også kan gøre en god handel :D
[edit] hmm det var vist Sim Lim Square som #13 linker til der er hardware only center [edit]