#24, det skal stadigt registreres hos skat at i tjener penge, ellers er det sort arbejde
Det er 6 dage siden sidste svar, og der mangler stadigt korrektur, det meste tekst er knudret og fyldt med fejl, det er muligt i får syv kunder, men jeg ville personligt ikke bruge dig, for din side vækker ikke tillid, udover gramatikken er der følgende fejl:
1. hvem står bag siden, hvad er jeres baggrund, når jeg bestiller en teknikker hos TDC forventer jeg at få en professionel teknikker, men jeg kan ikke se noget om jeres baggrund, så der mangler en beskrivelse af siden, og folkene bag.
2. I går i detaljen med en pre bygget computer, men folk der kan få noget ud af detaljerne bygger selv deres computere, og kender edbpriser, hwt, shg osv, så det er ikke dem i får fat i. Forvent at 8800gt ikke er et kort for førstegangsbrugeren eller novicen.
3. Under ITbegreber(eller IT-begreber ikke to ord), henvis til firmaerne ikke wikipedia. Desuden er beskrivelserne alt for tekniske, rodet og inforstået, folk her fra siden forstår det sikkert, men vil finde de oplysninger enten her på hwt, eller andre sider. Hvis jeg kun lige har hørt om internettet, eller aldrig har brugt andet end teksbehandling, så ved jeg ikke hvad 2,3 eller 4 kerner i en computer er, og jeg bliver ikke klogere af teksten!
4. Definer jeres målgruppe, tag udgangspunkt i jeres syv nye kunder, og tilpas hjemmesiden efter dem
6. som andre skriver lav jeres egen side, men fordi det kan tage lang tid, så få læst korrektur på jeres nuværende side
7. Husk copyright, som der også tidligere er skrevet, tag jeres egne billeder