jeg vil gerne have samlet en computer til at kunne game på, som samtidig ikke koster det vilde, da livet på SU'en gerne skulle kunne fortsætte.
Jeg har, med god assistance fra en kammerat, fået lavet følgende setup, og vil meget gerne have lidt feedback/kommentarer på om der er noget der burde ændres.
Som #2 siger, så skal du lige huske at inkludere operativsystem (medmindre du er så priviligeret, at have adgang til MSDNAA-software). Men alt i alt, et godt rig.
Bah. Er lige kommet hjem fra (9 timers) arbejde på fabrik (15-24), fik tre timers søvn i morges/formiddags (9-12) og holder den kørende på lunken kaffe, en middelmådig pizza og en Ubunte jeg ikke fatter det store af. Giv mig lige lidt line 😳 :'-( 😛
#2 og #3 Jeg har adgang til MSDNAA igennem AAU, så jeg kan heldigvis spare lidt penge på OS. Den er til at lege med lidt C# i Visual studio og til at game WoW/CS og måske AoC.
#9 Det er datalogisk informatik jeg læser. Ved ikke om du kender den, den er ikke så kendt som de andre datalogiske uddannelser, som fx datalog og softwareingeniør.
#11 Tak, ja det havde jeg slet ikke tænkt på, det bliver lige tilføjet listen :)