Hejsa. Min farbror har købt bioshock og det skal som bekendt aktiveres online. Men han har ikke nogen internetforbindelse i øjeblikket, så vi tænkte at han bare kunne tage sin eksterne harddisk hejm til mig og så installere/aktivere. Men den gik ikke, hans computer vil ikke starte spillet prøver bare at installere på ny.
Ja undskyld, ville selvfølgelig hører om der var andre muligheder. Men hvorfor kan man ikke bare installere den på en ekstern harddisk??
Hej #0, jeg har selv Bioshock spillet, fed spil forresten. Man skal desværre aktivere først gennem internettet. Han kan evt tage sin computer med til dig og låne din internet eller andet sted og aktivere spillet . Det der med at tage harddisken ud går ikke 😉
#6, Det eneste det gjorde, var, at istedet for at spillet var cracket før release, tog det en måneds tid. Al kopisikring kan crackes, men jo mere besværligt de gør det, jo mere irriterende er det for os der køber spillene.
8# nemlig godt sagt tag bare blu ray kopi skrning den skule jo være umulig at bryde og der gik ikke længe før det kom førm på nette man kune fine koderne vis man gjore et eller andet kan ikke huske hvad det var så begtnrte de at havne på nette og lidt senere kom SlySoft med Any HDDVD så svaret blu ray lejeren igen med en ny form men læste lige på recorder her for en uge siden at der er komemt en ny vasion fra SlySoft som klare det så det er en evig kri alt det jeg skriver er ikke noget jeg har prøvet i praksis kun læst 🙂 har ikke selv noget blu ray drav 😳
#6 Ja, jeg ved godt at piratkopiering af spil er et kæmpe problem. Men IMO er aktivering over nettet bare ikke måden at løse det på, den slags sikring er brudt for længst, og de eneste sikringen irriterer er dem som lovligt har købt spillet...
Oki, prøvede bare at sige, at jeg kan godt forstå hvorfor de prøver at kopi-sikrer spillene, men ja der vil altid være nogen som cracker dem 😉 Ps. Læste at Crytek er bleven trætte af al kopi af Crysis, måske ville de kun lave spil til konsole.