AOC Problem

Spil d.  26. juni. 2008, skrevet af Piebringer
Vist: 210 gange.

Piebringer

Superbruger
Tilføjet:
26-06-2008 19:26:34
Svar/Indlæg:
573/81
Ja jeg har så lige fået AOC idag, og jeg har så fået installeret det og alt det sjove med account creation. Nu er jeg så kommet igang med at spille, men jeg fik ikke nået til mere end level 5, så blev jeg så disconnected og siden der har jeg ikke kunne connecte. Jeg kommer ind på character listen men så når jeg prøver at logge ind på den bestemte character, bliver den bare ved den der "Logging in" i 5 min, og så siger den noget med "Operation system, bla bla, please try again later".
Derfor ville jeg høre om der er nogen af jer som har haft samme problem, og om der er en måde at fixe det på.

MVH Piebringer
mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2008 20:01:15
Svar/Indlæg:
4222/223
Lige netop i dag er en dårlig dag at begynde og spille. Der er lige kommet ny patch som gør at serverne crasher op til flere gange.
Har selv været ud for det allerede 3 gange i dag.

En anden ting kan også være at du har for lidt ram siddende i din maskine. AoC er et af de online spil jeg har været ud for der bruger flest recourser

Men imorgen burde det se bedre ud.
Evt kan du også læse hvad de har af problemer, eller hvad der er sket i den nye patch når du starter spillet

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2008 20:04:24
Svar/Indlæg:
4310/364
Ikke for at bitche. Men hvis folk rent faktisk gad at læse hvad der bliver skrevet i de server updates der kommer imens den cacher ens filer, så ville man også vide at der er nogle tidspunkter hvor deres servere bare ikke kører optimalt, eller for den sags skyld er helt lukkede.

Piebringer

Superbruger
Tilføjet:
26-06-2008 21:59:29
Svar/Indlæg:
573/81
Nåår okay, jeg troede bare at det var gamle nyheder.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2008 22:45:16
Svar/Indlæg:
2145/218
Ja det stinker surt at starte på en dag som denne når der ikke bliver mulighed for at spille. Men normalt kører det rimelig stabilt

Collar

Superbruger
Tilføjet:
27-06-2008 01:20:52
Svar/Indlæg:
646/62
Ja de lukkede jo serverne 5 timer idag kl ca 22 pga alle de game crashes der har været i løbet af dagen ..

Men mon ikke det hele kører godt igen imorgen ..

og ja .. 2 gb ram i aoc kan lade sig gøre.. men du får ram crashes konstant .. tro mig .. så invister i 4gb hvis ikke du self allerede har det 😀