Nanok og jeg tog toget til Hillerød mandag morgen for at besøge Nosfer@tu, hvor vi skulle lege med tøris og ln2 og et par bundkort med det nye P45 chipset! 😲
Nanok havde et Asus P5Q-Deluxe med, et par E8500, en masse ram og alt muligt andet halløj. Jeg havde min E8400 med og en masse andet skrammel vi ikke fik brug for, så jeg slæbte rundt på en 15-20kg tung taske 🤡
Kortet fra gigabyte ankom heldigvis ca samme tid som vi ankom til hillerød, perfekt timing. Desværre nåede de 2 HD4850 ikke at komme.
Mandag gik med at teste de to kort på luft, det tog længere tid end vi havde regnet med, sådan er det altid... Giga kortet fik jeg maxet ud ved 612,5FSB, og Nanok maxede Asus kortet ud ved 595fsb mener jeg, dette var med boxkøler. Vi nåede lige et par tøris runs på Asus kortet inden vi gik i seng ved 4 tiden, kan ikke huske hvad der kom ud af det Smile 🙂
Tirsdag fik vi isoleret kortene til ln2, som der gik en del tid med også, så der var ikke meget tid til oc da vi skulle med toget ved 19 tiden. Men vi fik da begge kort op på 630-640fsb mener jeg, vi havde dog ikke den store succes med høj frekvens på CPUerne, men kortene var også udstyret med nogle beta bioser. Og ingen af cpuerne havde før været testet med extreme køling, så vi vidste ikke hvor gode de var.
Alt i alt et par rigtig gode dage, og der var også tid til at spise noget godt mad osv.
Jeg linker videre til tråden på XS, hvor der er mere info og en masse billeder.
Billeder og info fra Asus kortet er der ikke noget af pt, men gætter på Nanok smider noget op engang.