Fire købere til Shg...

Litteratur d.  27. juni. 2008, skrevet af DjeavleN
Vist: 435 gange.

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2008 15:04:40
Svar/Indlæg:
2959/206
http://www.crn.dk/index.php/ne...

Copy / Paste fra CRN:

Efter knap to ugers betalingsstandsning lakker det mod enden for den århusianske onlineforhandler Shg. Ifølge den tilsynsførende advokat for Shg's betalingsstandsning, Christian Jul Madsen, har fire købere indtil videre meldt sig på banen. Men der kan endnu nå at komme flere mulige købere på banen, oplyser han.

»Købstilbuddene retter sig mod virksomhedens aktiver, altså et reelt salg af virksomheden. Alle købere har afgivet deres bud under de samme vilkår, og indtil videre ligger alle de afgivne bud meget tæt på hinanden,« siger Christian Jul Madsen til CRN.

Ifølge en oversigt over Shg's aktiver og passiver er der et hul i kassen på 14 millioner kroner, som dog ifølge Christian Jul Madsen kan vise sig at blive større, da der fortsat bliver anmeldt nye kreditorkrav, ligesom der er usikkerhed om værdien af virksomhedens aktiver.

Han forventer, at en endelig afklaring af Shg's fremtid vil foreligge på tirsdag.

Shg's administrende direktør, Thomas Falborg, siger, at han glæder sig til at få en afklaring af Shg's fremtid.

»Jeg er glad for at der er flere mulige købere på banen. Det tager jeg som udtryk for, at Shg også fremover vil være en interessant virksomhed. Både jeg og mine medarbejdere glæder os til igen at kunne kigge fremad,« siger Thomas Falborg.
Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2008 18:51:56
Svar/Indlæg:
4230/89
vi håber, vi håber...
jeg har stilsat alt hardware køb til de kommer tilbage på banen 🙂

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2008 19:00:12
Svar/Indlæg:
6624/113
Hvorfor dog det?

Hvis virksomheden er på slingrekurs nu - hvad sker der så ikke fremover...?