når jeg kører IE7 så bruger min cpu 100% kan det værer fordi at jeg har sådan en gammel satan har en Intel celeron 2.40 kan det være derfor eller er der noget galt : )
nej nok nærmere fordi IE 7 er noget lort hehe, nej helt seriøst jeg har oplevet på min kærestes maskine at det virkelig trækker tænder ud når IE 7 kører og efter jeg installerede firefox har hun surfet meget nemmere
Det har intet med computeren at gøre. Selv en gammel spand på 1 ghz kan trække en browser, hvad gjorde vi ellers i gamle dage med vores AMD K6 233 Mhz?
Først skal du lige lukke hwt.dk ned, og så om problemet forsvinder :).
Hmmm har du scannet for virus fornyligt, der findes virus som åbner sindsygt mang forbindelser når du åbner en browser, dette kan også medvirke til at du får så høj CPU load
kan du bruge et eller andet program som cpuid og finde ud af om din cpu måske ikke kører for fulde omdrejninger eller måske prøve en anden browser såsom opera eller safari for at tjekke om den gør det samme på alle browsere.
Personligt har jeg haft lign. problem, men kun på denne side pga. den skumle BFG flash reklame ud i højre side. Efter jeg har blokeret den reklame i min firewall oplever jeg ikke problemer længere.
Gå ind i denne computer højre klik gå in i avanceret ind i ydeevne og tryk på juster til den bedste ydelse så går du ind i avanceret og sætter din sidefil op
looool : / gider sku ikk til og formatere igen kan da ikk passe der ikk er en løsning kan det ikk også være min computer der er VIRKELIG sløj :S fordi den har faktisk kørt langsom alle gange jeg har prøvet og format den :S