Har opgivet at finde noget brugt🙂 Min dårlige NorthQ leverer ganske simpelt ikke varen, når jeg skruer op for processoren, så nu må jeg købe nyt. Nogen råd, når flg. spiller ind:
1. Støjsvag - meget 2. Effekt til en Q6600 + GF 9600GT + OC 3. Effektiv 4. Kvalitet/holdbarhed
SeaSonic, Zalman, Hiper, Tagan, Corsair, Antec, FSP, Enermax og OCZ laver alle gode PSU'er.
Dog vil jeg anbefale en Corsair HX520 pga jeg har en selv og det er umulig at høre (Er meget sart over støj) så er den modulær og den rigeligt med power.
Tusind tak for masser af feedback. Glemte at skrive, at kablerne skal være lange nok til et Antec P180 kabinet. Har nogle af de anbefalede Corsair problemer der??
Der er to typer: Corsair 520HXEU (modulær 520W) og 550WVXEU (ikke modulær 550W). Nogen erfaringer om forskellene udover det med det modulære??
Jeg har nu haft to PSU'er jeg måtte kassere: ThermalTake og NorthQ. Det har lært mig at købe kvalitet.....
HX520 har 3 12v rails, dog er de ikke totalt separate, VX550 har en 12v rail.
Rail = Linje.
Det gode ved kun at have en rail er at du er sikker på der er nok strøm, men efter som HX520 rails ikke er 100% separate og kan arbejde sammen er det lidt lige meget.
corsair corsair corsair, hvorfor er det det eneste langt de fleste kan anbefale? Er det her et corsair PSU fanboy site? Man hører det konstant hver gang der er en PSU tråd, som om der aldrig er andre alternativer 😕
#0: DU kunne også kigge på enten en Fortron Blue Storm II 500 eller en Antec Trio 650W. Begge er ret støjsvage PSU'er og gode.
#14 Simpelhen fordi Corsair har nogle SUPER GODE psu'er som er super godt designet - falde kablerne fx, meget stille blæser og masser af power + at prisen er super!