Jeg har 2 tlf nr. ved 3, et til min bror og hans kone, hvorfor er en lang historie, så den hopper vi over 🙂
Men jeg vil MEGET gerne fortælle om mine erfaring med 3 og deres kundeservice, eller mangle på samme.
Begge telefoner er købt via deres webshop, virkede fint og telefonen kom da også rimelig hurtigt. Dog manglede jeg at få begge kontrakter, så jeg sendte en lille mail til dem og rykkede for disse.
2 dage senere fik jeg 2 mails med hver sin kontrakt. Og her går det galt, den ene er fin nok, navn, adr osv. MEN nr.2 kontrakt er ikke min, men tilhører en person som jeg slet ikke kender!
Nu sidder jeg alså med en fremmes navn, adr, telefon, bank navn, reg. nr., konto nr, varer liste og det hele! Shit tænker jeg, hvor er min kontrakt så? er den også endt i en forkert mail box et sted? heldigvis havde jeg lige i dette tilfælde valgt ikk at betale over nettet, så bank navn, reg + konto var heldigvis ikke på mine kontrakter.
Men jeg ringer da med det samme til 3 og får en dame i røret. Jeg forklarer fejlen, hvad der er sket osv.
Hvortil hun svarer: Da du har købt via vores webshop kan jeg ikke hjælpe dig, du skal sende en mail til shoppen
fair nok, dette er helt korrekt ved normale henvendelser, men dette er da ret alvorligt synes jeg personligt.
Forklarer igen problemet og spørg om hun ikke kan fange en fra webshoppen?
NEJ! ikke muligt.
Nu bliver jeg alså lidt sur, og spørge lige provo, om webshoppen lå i rusland, siden de var så svære at få fandt på?
nå, men det ender med at, jeg er nødtvunget sender en mail til shoppen, 4 dage senere får jeg den rigtige kontrakt, men INTET svar på, om min kontrakt er endt ved en anden, ingen undskyldning for fejlen.
Jeg ringede selvfølgelig til den person vis informationer jeg havde og fortalte ham alt hvad jeg havde oplevet osv. (han var godt negativ)
Men personligt, kan jeg ikke forstå, at man ved sådan en alvorlig fejl, ikke med det samme reagere fra 3's siden, tager telefonisk kontakt til mig, samt ham den anden, undskylder mange gange, og sørger for at de rigtige kontrakter kommer af sted.
Sådan en "service" gør at jeg aldirg vender tilbage til en virksomhed! Alle kan fejle, men gør man det, så skal man og stå ved det og løse problemet og undskylde fejlen.