Erfaringer med 3

Diverse d.  02. juli. 2008, skrevet af CrazyEyes^DK
Vist: 359 gange.

CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-07-2008 10:57:31
Svar/Indlæg:
2388/52
Hej alle i nørdede medmennesker.

Jeg har set mig lidt lun på den nye Sony Ericsson K660i, og overvejer at få den med 3, da det er langt det billigste sted for mig, at erhverve den med mit forbrug.

Jeg ville så lige smutte herind, og høre, om der evt. var nogen af jer der har 3 pt. og kan fortælle mig, om de er blevet bedre siden for et år halvandet siden?
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-07-2008 11:37:26
Svar/Indlæg:
2587/91
Har selv lige (marts) opsagt hos 3, men skyldes mest problemer i forbindelse med opkald foretaget fra udlandet, da jeg rejser meget.. Ellers synes jeg ikke selskabet har forandret sig meget på de seneste to år..


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
02-07-2008 11:56:31
Svar/Indlæg:
388/15
Jeg har oprettet et abb. hos tre for to uger siden, og indtil videre har jeg ikke oplevet nogle problemer. Jo faktisk - hvis man vælger en tilvalgspakke, skal man ringe derind for at få den afmeldt igen - men fra starten af opkaldet til pakken var blevet afmeldt, gik der 5mins, så ikke det store :)


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-07-2008 12:12:41
Svar/Indlæg:
2388/52
Tænkte mere på dækningen :)

men det med at man lige skulle ringe ind for at afmelde en pakke, det skulle man også sidst jeg var kunde ved 3 :)


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
02-07-2008 12:24:14
Svar/Indlæg:
14079/622
http://www.trustpilot.dk/revie...

Tror ikke umiddelbart, at dækningen fejler noget. Men jeg har ikke selv erfaringer med det. 🙂


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-07-2008 12:33:20
Svar/Indlæg:
2388/52
#4
der var det ved dem, at for et år siden da jeg flyttede til rødovre, der var der ikke den bedste dækning.. men det kan være de har fået flere master :) inde på deres side, viser den til at der er op til 7.2mbit/s dækning.. så er sikkert blevet bedre siden sidst :)


E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-07-2008 14:38:25
Svar/Indlæg:
4018/217
Jeg har været hos 3 lige siden de kom på det danske marked men opsage mit abm i vinters.
Det endte med at jeg havde en regning på 800kr om måneden hvilket er alt for meget.
Nu har jeg happii mobil og har en regning med det samme forbrug på 160-175kr incl abm.


pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
02-07-2008 15:18:45
Svar/Indlæg:
284/89
Jeg har 2 tlf nr. ved 3, et til min bror og hans kone, hvorfor er en lang historie, så den hopper vi over 🙂

Men jeg vil MEGET gerne fortælle om mine erfaring med 3 og deres kundeservice, eller mangle på samme.

Begge telefoner er købt via deres webshop, virkede fint og telefonen kom da også rimelig hurtigt. Dog manglede jeg at få begge kontrakter, så jeg sendte en lille mail til dem og rykkede for disse.

2 dage senere fik jeg 2 mails med hver sin kontrakt. Og her går det galt, den ene er fin nok, navn, adr osv. MEN nr.2 kontrakt er ikke min, men tilhører en person som jeg slet ikke kender!

Nu sidder jeg alså med en fremmes navn, adr, telefon, bank navn, reg. nr., konto nr, varer liste og det hele! Shit tænker jeg, hvor er min kontrakt så? er den også endt i en forkert mail box et sted? heldigvis havde jeg lige i dette tilfælde valgt ikk at betale over nettet, så bank navn, reg + konto var heldigvis ikke på mine kontrakter.

Men jeg ringer da med det samme til 3 og får en dame i røret. Jeg forklarer fejlen, hvad der er sket osv.

Hvortil hun svarer: Da du har købt via vores webshop kan jeg ikke hjælpe dig, du skal sende en mail til shoppen

fair nok, dette er helt korrekt ved normale henvendelser, men dette er da ret alvorligt synes jeg personligt.

Forklarer igen problemet og spørg om hun ikke kan fange en fra webshoppen?

NEJ! ikke muligt.

Nu bliver jeg alså lidt sur, og spørge lige provo, om webshoppen lå i rusland, siden de var så svære at få fandt på?

nå, men det ender med at, jeg er nødtvunget sender en mail til shoppen, 4 dage senere får jeg den rigtige kontrakt, men INTET svar på, om min kontrakt er endt ved en anden, ingen undskyldning for fejlen.

Jeg ringede selvfølgelig til den person vis informationer jeg havde og fortalte ham alt hvad jeg havde oplevet osv. (han var godt negativ)

Men personligt, kan jeg ikke forstå, at man ved sådan en alvorlig fejl, ikke med det samme reagere fra 3's siden, tager telefonisk kontakt til mig, samt ham den anden, undskylder mange gange, og sørger for at de rigtige kontrakter kommer af sted.

Sådan en "service" gør at jeg aldirg vender tilbage til en virksomhed! Alle kan fejle, men gør man det, så skal man og stå ved det og løse problemet og undskylde fejlen.