Superbruger
Tilføjet:
03-07-2008 15:52:53
Svar/Indlæg:
116/17
Hejsa alle, jeg står i den uheldige situation at min computer sidste fredag stod af :'-( Den var kun lige knap 5 uger gammel, havde selv samlet den med stumper fra diverse steder (hovedsageligt compumail aps).
Scenariet er som følgende, min computer har stået tændt hele natten, om formiddagen da jeg står op går jeg kort efter ind og tjekker mail/nyheder osv. Beslutter mig at jeg vil have et spil dota, så det går jeg igang med... Ca. 15 minutter inde i spillet lyder der et brag fra computeren og den går helt død, jeg vender hovedet og ser til min skræk at det brager ud med gnister fra PSU'en :'-( :'-( :'-( Herefter er den helt færdig....
Jeg opretter så en RMA i den tro at PSU'en jo nok højest sandsynlig er død, hehe. Og jeg modtog da også en ny frisk PSU igår. Spændt satte jeg den i computeren, men ak.... Det f**king lort starter fandme stadigvæk ikke op, er der nogen som har forslag til hvad der så kan være røget med i købet??
Jeg overvejer bare at melde det til forsikringen, men svjv. dækker en almindelig indbo-forsikring kun i tilfælde af brænd... Ved ikke om gnister høre under denne kategori?
Er der nogen som har nogle guldkorn til mig, suk...
På forhånd tak.