Altså jeg er frisk på at aftage 2 stk og stå for det hvis det er? Anyone? Skal først bruge mine om ca 1 måned så det passer mig okay at de ikke er på lager
Det er en fejl med den pris. Selvom det er en skrivefejl, så handler man ikke i god tro, hvis man tror man kan købe kortet til 1152kr stykket ved 5 styk. Så er RET sikker på I ikke får kortene til den pris. ☹ ☹
Damn jeg kender en som har brug for dette gfx. Men den amatør hjemmeside tror jeg ikk på. Men hvis #0 har betalt med dankort, så skal de sende de 5 kort til den pris,
Han har jo nok ikke fået en ordrebekræftelse fra JXT-DATA,så nej de skal ikke sende de 5 kort han har bestilt. De skriver jo også at der bla.tages forbehold for udsolgte varer og trykfejl.Hvilket er standard procedure for alle web shop. 😉
Citat: Der er ikke indgået en bindende aftale med JXT-DATA, før de har modtaget en ordrebekræftelse fra JXT-DATA.
#39 nævn lige en biks der ikke har lavet fel, de er alle styret af mennesker og derfor sker sådanne ting, eller er alle firmaer skod? Det kan man vel også sige...