True, FPS er meget subjektivt. Det er også kun derfor jeg tillader mig at tage diskussionen op overhovedet, da mange tests jo viser, og længe har vist, fin fps i crysis med alt på max og vista64 og dx10 og det hele. Hvad mener du med "hvad HD (eller, opløsning) har med det at gøre?"... Falder din FPS ikke hvis du skruer op for opløsningen? 🙂
og jo, 1080p er 1080 vertikale pixel, og det er full HD, det var bare det jeg mente med det sådan set. Jeg er godt klar over man ikke kan direkte interepretere det således, da det er to lidt forskellige verdener, når vi snakker 16:9 fjernsyn (hvor standarden som i siger er 1920 horisontal) og TFT skærme.
Du skriver også det jeg mener med RAID0, som er det jeg har ment hele tiden, selvom AW virker som om han tror jeg mener at raid0 vil øge gennemsnitlig fps med 20.
Du er godt nok hidsig hva? :P Jeg spiller heller ikke smart overhovedet.
Jeg skrev også at det kun var hvis du mente 1024x768, var HD, at du og fejl, og hvis vi tager det ud, og så RAID0, hvor du ser ud til at have misforstået mig, eller omvendt, så er der kun det med 2GB ram tilbage, hvilket jeg gerne tror på fungerer for dig på den maskine du har. Det jeg lagde ud med at sige var bare, at det ikke er specielt fordelsfuldt at køre med 2GB ram, som du i starten mente var mere end nok.
Ik alt det hate 🤣