Hold kæft, hvor er der mange pylrerøve til!
Lad os forbyde: Smøger, alkohol, Webergrills, strømslugende QX-cpu'er, motorcykler, at gå på jagt, at have hund, (de bider nogen gange andre folk), biler der kører under 25 km/l osv. osv...
Rockerne har det jo osse lidt hårdt for tiden, og mangler noget, at handle med!
Ingen af ovenstånde ting er "nødvendige" for det danske samfund...det er der sgu da 1000 andre ting der heller ikke er?
#54 Overvægtige mennesker, koster samfundet mere end rygere, og skader dig derfor indirekte ved, at de bruger mange af sundhedsvæsenets ressoucer. Så jeg håber satme ikke, at du tager på...så skal du du da låses inde, indtil du har tabt dig igen. Gå hen til den næste overvægtige person, fuld af tatoveringer, der står og æder en burger, og tvær den ud i hovedet af ham. Så får du lynhurtigt at se, hvor skadeligt fed mad er!
Jeg ryger selv, og synes det er fint, der kun må ryges udenfor. Resten er sgu kun pop-politik, men det er der åbenbart mange der ikke er smarte nok til, at indse.
Anti-rygere er skadelige for samfundet, da de forårsager alt for mange statistikker, og får folk til, at bruge Deres kostbare tid til, at diskutere med dem. 🤡
Edit: #0 Hvis du virkelig mener man skal "gå efter de overvægtige", så grænser du jo til, at være direkte usympatisk, uden noget hold i virkeligheden. Så må du jo selv starte med, at gøre noget ved sagen, og påpege det hver eneste gang, du møder en overvægtig person...good luck siger jeg bare! Så bliver det sq dig der kommer til, at ligge og optage en plads på hospitalet, bare fordi du ikke kunne tie stille.