Jeg har aldrig forsøgt mig og gider ikke bruge penge på en dvd som kommer med posten om 4 dage da jeg vil spille i aften, så, kan man købe COD 4 og downloade spillet online? 🙂
Lige som de andre: Kan kun anbefalde Steam. Har selv handlet der mange gange før, og alt virker perfekt. :yes: Man skal bare lige huske at aktivere sit Visa kort inden brug. 😳 🤣 🤡
Steam er ok, men de er satme også dyre, COD4 koster vist stadig 70 dollars 70 x 4.5 = 315kr + 25 % moms =393,75kr 😲 og Bioshock koster 55 dollars = 310kr i alt.
prøvede lige at købe call of juarez til 9.95 dollars, men den sagde at jeg ikke kan købe pga. country restrictions.... Call of Juarez was removed from your cart due to country location restrictions
Jeg har haft erfaringermed at hvis man køber spil online "downloade". så hvis der sker noget som fx på steam. hvis man bliver bannet fra sin ACC på den 😩
jeg har en acc inde på steam og er blevet bannet fra ET spil...men bliver man bannet fra 1 spil bliver man sgu bannet for ALLE SPIL! på steam fx VAC servers 😩 det er lidt nedern når man har hele valve MP pakken 😩
men jeg holder mig til CD, ellers så snart du får spillet downloadet...overfør den på CD.
#17 hvis du er blevet VAC banned er det jo fordi du har brugt et crack/hack og så er det vel fair nok at kontoen lukkes. Online cheaters er rimelig træls, da de ødelægger spillet for mange andre.
jaja det syntes jeg også selv. det irreterende er bare det ikke var menningen...jeg SKULLE ind på en ikke VAC server men den refreshed stadig og så har jeg sikkert kommet til at trykke på en Vac server 😩