#15 hwt.dk er faktisk én af de få sider jeg ikke blokerer bannere på, både fordi jeg er af den overbevisning af hwt.dk er DK's bedste HW site og så fordi jeg har haft en fortid i crew'et, så selvfølgelig blokerer jeg ikke bannere på dette site.
Men men....når I/webmasteren ikke magter at fjerne en flash reklame, som I iøvrigt har fået en hel del af, som ligger og cykler på 50-70% CPU på en C2D, så er I et eller andet sted selv ude om at folk så småt begynder at blokere bannere.
Stil krav til jeres leverandører og underleverandører, sådan fungerer det også i det "virkelige" liv. Hvis der ikke bliver levet op til de aftalte krav, så har man en eller flere sanktionsmuligheder.
Hwt.dk burde kunne finde andre leverandører til et banner af samme størrelse som BFG banneret, BFG har ikke leveret varen tilfredsstillende, så i min verden skal de bare "ut af min butik".
Hvis det er BFG der har "kodet" banneret, så kunne det være de skulle overveje en tur på flash kursus, da det banner jo har vist sig at give problemer hos flere brugere på både IE og FF.