-> #5
" ...da jeg ikke er super vild med appel" - hvorfor fanden køber du så en iPod, om man må spørge?!
-> #6
Det har jeg også hørt fra venner og bekendte, der har mere forstand på den slags end jeg 🙂
-> #7
Fis. Fordelen ved iTunes er, at du har det hele ved "hånden". Det er intuitivt og nemt at forstå. Det er nok svært, for de fleste nørder, at tænke så simpelt. Eftersom vi er vant til Windows, og den "besværlige" måde at gøre tingene på.
Der er absolut intet der forhindrer mig i, at anvende min iPod som flashdisk (hvilket den i øvrigt klarer til UG+ med kryds, slange, tryllestav og smileyface). Og når der skal smides musik ind. Jamen, så har iTunes styr på det hele for mig, og jeg kan have forskellige playlists til forsk. formål.
I bund og grund, så kan softwaren det samme. Fordelen ved en iPod er blot, at du får en software med, til at holde styr på din musik. Se det som en bonus, i stedet for 'tvang'. Der står intet sted, at du SKAL bruge Apple software til din iPod 🙂
Det gælder al Apple hardware. Der er ingen tvang af software... og dog. Der var lige finten med Safari. Men hey. De har alle forsøgt at snige deres browser ind, via. 2. partssoftware...