Det var da off topic for en it side 🤡
Jeg har en fortid som leder af en hardballforretning, og kan med sindsro sige, at du får hvad du betaler for. Min hukommelse er elendig, og området har faktisk aldrig interesseret mig det vilde, men umiddelbart kan jeg komme på flg gode mærker: Marui, KWC, og så.. Hvad faen hed de nu.. Ej glem det, jeg kan ikke huske en skid mere 🤡
Men altså: Kvalitet fremfor kvantitet imo. Dermed menes hellere et kvalitetsmærke uden BB, end noget billigt lort. Jeg har repareret eller kasseret for mange af de billige blowbacks til at stole på dem. Sføli er teknikken blevet bedre siden jeg forlod branchen, men det er den vel også på de dyrere sku man mene😉 Jeg har bemærket at nogle af de seriøse nu har metalslæde, damn!
Ovenstående smøre er du formentlig fuldstændig ligeglad med, så derfor blot flg afsluttende bemærkning: Smag og behag er forskelligt, og kun du kan vælge den pistol du kan lide. Prøv at finde et sted der sælger dem, og se om du kan få lov at tage dem i hånden. Det er den bedste måde at finde det rette match. Du er jo ikke gammel nok til selv at købe en, med mindre loven er blevet lavet gevaldigt om, siden jeg solgte dem. Bemærk: Skide være med om det er en pistol fra nøjagtigt det firma du regner med at købe. Det handler mere om at finde ud af hvad der ligger godt i hånden på dig, nu du går efter de billige 🙂