I starten af i år var jeg ude i skoven og løbe orienteringsløb. Kommer løbene ad en skov sti hvor der har kørt tunge maskiner. Der er græs over det hele, også i vandpytterne. Så træder jeg i en vandpyt, troede jeg, men der var dybt, ca. lige så dybt som det hul i filmen, og samme størrelse. Jeg kunne kun lige være i det, men stod i vand til lidt over livet. Min første reaktion var at tage et svømmetag, så overrasket blev jeg. Jeg kom dog hurtigt op og løb videre, vandt faktisk i min klasse.
Det var 8 grader den dag.
P.S.
Det er svært at løbe i våde lange underbukser 🤡
Min far havde gjort præcis det samme, bare et andet sted i skoven.
Har ikke prøvet det med en vandpyt, men med en lille "å", hos en af mine venner, for mange år siden. Den så ud til at være måske 10cm dyb... men det var nok nærmere en meter. Ret skræmmende at falde i.
Jeg var ude i den dersens "Bøllemose" hedder den vidst.. Jeg hørte ikke lige hvor lære sagde at vi ikke skulle gå hvor der var meget grønt.. osv.. og det hørte jeg da ikke..
Så det endte med at hele mit ene ben røg ned i sådan noget mos ting :|, Og det var da kun heldigt det var det ene ben.. Gad ikke tænke på hvordan det ville være at komme under det fis der.. Det er jo noget sticky shit 😛 .. Det var sku ikke nemt bare at få det ene ben op 😐
#0 Vildt! Kørte for mange år siden i en lille å. Den var vel 60cm i bredden og vandet så ud til at være 10cm dybt. Knallerten nåede lige at ramme med forhjulet og så forsvandt den ellers op til styret samt mine lår!!! Troede sku jeg skulle trækkes med ned og dø stille inde i den skov. 😉