Mail problemer.

Diverse d.  11. juli. 2008, skrevet af pete45
Vist: 280 gange.

pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
11-07-2008 19:21:07
Svar/Indlæg:
284/89
Davs jeg er, som skrevet tidligere skiftet til dansknet.dk. Jeg kom så i det problem, at jeg ikke kunne sende mail til alle folk, kun til nogle. 😩

Derfor valgte jeg her til aften at ændre udgående smtp server til den dansknet bruger. Men jeg får bare følgende fejl

Send test e-mail: Serveren svarede: 553 sorry, that domain isn'

Prøved at google det, kom kun 3 useless sider frem, så nu er jeg helt på røven.

Andre herinde der har Dansknet og har ændret smtp? en der ved hvad fandem den fejl betyder? er total loss her :'-(
Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-07-2008 19:26:10
Svar/Indlæg:
4089/252
Er dansknet din udbyder?

Nor malt er det smartest at bruge din internet udbyders udgående, men til nød kan du bruge den der tilhøre dit mailhotel. Eller er dit mailhotel tilknyttet dit internet?

Grunden til at kun nogle modtager dine mails, er nok at der blir sendt en del spam fra den smtp du tidligere brugete, og så ryger du i junk/spam.


pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
11-07-2008 20:33:46
Svar/Indlæg:
284/89
jeg bruger normalt den fra mit webhotel, men har så skiftet over til den fra dansknet, og ja, er dansknet kunde ... men den virker slet ikke. Får bare den weird fejl der


pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
12-07-2008 07:14:21
Svar/Indlæg:
284/89
ikke andre bud på hvad der kan være galt? :'-( 😩

burde jo så let som ingenting kunne skifte smtp ud, med den som min internet udbyder bruger


BTW
Af ren interesse, hvorfor er min overskift blevet ændret? alså "plz hjælp" delen slettet? Er det et udtryk man ikke må bruge eller hvad? ville bare gerne vide det, så jeg ikke laver en lign fejl en anden gang