Superbruger
Tilføjet:
12-07-2008 11:31:04
Svar/Indlæg:
23/4
Det plejer at gå godt når jeg sætter en ny PC op. Men denne gang med et Asus P5Q3 deluxe board, Q9450, 4 GB OCZ DDR3 ram, 2 x 750 Samsung Sata, 750 w Thermaltake Thoughpower PSU og NV9800GTX GPU,kan jeg komme i bios og se alt, men installere XP eller Vista er mig umuligt og jeg aner ikke hvorfor. Systemet hævder at der kun er 32 mb at gøre godt med (32MB!) og det er selvsagt ikke nok til et styresystem.
Er der nogen som kender til problematikken som kan hjælpe... 😩
For ikke at kaste nogen ud i en hel masse online hjælp til mig kan jeg oplyse at: Grafikkotet fra "Zytoc"-? har jeg sendt tilbage for det virkede ikke ordentligt i en anden lignende PC med Asus bundkort. Gav 3.5 i rating på Vista med alt strøm sat til fra en 750 W Termaltake !. Pengene får jeg i næste uge...1689 kr..Diskene som jeg prøvede at installere Vista på en anden velfungerene komputer ville heller ikke der...så de røg tilbage og STOR 😳 ros til Getmore for deres hurtighed...pengene tilbage på under 3 dage!
Så ligger Proshop inde med bundkortet og det har lange udsigter...måske blir det byttet, måske får jeg en over næbbet fordi de ikke kan finde fejl hos Asus hvor til det er sendt...eller jeg får det byttet/repareret eller pengene tilbage...Who knows 😲
Nå jeg skal have genanskaffet bund, grafik og diske...Ja jeg havde glædet mig til P5Q3 og vil gerne have det igen.
Derfor indledningen med bøn om hjælp så jeg ikke sidder i suppedasen igen...skal jeg købe andre diske og GPU ?? :yes: