Vision NB70 Bærbar?

Diverse d.  13. juli. 2008, skrevet af ManuLau
Vist: 2075 gange.

ManuLau
 
Overclocker
Tilføjet:
13-07-2008 10:27:47
Svar/Indlæg:
53/2
Jeg har nu bestilt en Vision NB70 til 5.871,- Kr.

Tekniske specs. kan findes på:

http://www.mm-vision.dk/produk...

Der er så self. lagt bluetooth og wireless i-net til computeren.

Jeg ville lige høre om det er en computer der kan klare de fleste nutidige programmer el. spil ? og om den er god til prisen hvis man ikke ønsker sig alle de ekstra features some touch paneler og lign. - ville gerne have den plain simple.

Så vist jeg kan forstå, er det muligt at skifte cpu'en til fremtidig brug af forhandleren selv. og da det er dem selv der laver dem kan man jo altid finde deres værksted :D
LurereN
 
Overclocker
Tilføjet:
17-07-2008 20:04:15
Svar/Indlæg:
2/0
Hey

Jeg synes det er en super bærbar til den pris, og ja den skulle gerne kunne klare de nye store programmer.

Har selv overvejet at købe den, men vil godt se lidt flere billeder af den før jeg bestiller. Er det muligt, at du evt. kan lokkes til at tage nogle billeder og bagefter uploade dem? Eller ved du om der ligger nogle på nettet et sted?

På forhånd tak!

Edit: Synes da heller ikke lige du skal snydes for dette link: http://newz.dk/forum/hardware/...


ManuLau
 
Overclocker
Tilføjet:
17-07-2008 20:45:32
Svar/Indlæg:
53/2
Jeg skal tage nogle billeder af den samt skrive hvordan jeg syntes den performer generelt.

Glæder mig nu til den kommer, iflg. mm-vision kommer den først til deres butik fra lager i morgen, så måske der er en lille chance for jeg har den på Lørdag :D

Skal hvertfald lige prøve at kontakte dem i morgen for at være sikker på de sender den så snart de har den :D


Clintin
 
Superbruger
Tilføjet:
17-07-2008 21:43:40
Svar/Indlæg:
1317/46
#1 Her er der et link til nogle billeder http://www.rjtech.com/fl90p.ht... jeg har fået billederne fra salg hos mm-vision, og de skriver at også fingertryksaflæseren følger med, selvom den ikke står på mm-visions specs.

Personligt ser jeg designet som et stort plus, det minder om min gamle shg-note, når jeg skriver design er det især placeringen af stik som vækker min begejstring.


ManuLau
 
Overclocker
Tilføjet:
17-07-2008 22:06:34
Svar/Indlæg:
53/2
Den ser fed nok ud hvis man kan lide det simple :D

Tror bare at det kommer til at være svært i starten at vænne sig til den lille enter tast samt omrokeringen mellem FN og Ctrl tasten nederst i det venstre hjørne. Men det har jeg selvf. funderet over i forvejen ... så skal det nok gå :D supernice for at finde fotoet.


LurereN
 
Overclocker
Tilføjet:
17-07-2008 23:38:42
Svar/Indlæg:
2/0
Tak for det #3!

Det ser jo bare godt ud det hele. Mon ikke jeg også lige nupper en af dem.

Og btw så må #2 stadig gerne tage nogle billeder - gerne lidt tættere på og i lidt større format :D!

På forhånd tak!


-claus-
 
Overclocker
Tilføjet:
22-07-2008 13:22:58
Svar/Indlæg:
3/1
Hej
Jeg har også kig på denn computer. Men det der ærger mig lidt, er at der ikke er dvi eller hdmi udgang.
Hvis man tilvælger trådløst netkort. Er det så bare et løst kort de sætter i pcmi kort ingangen. Elller vil det blive indbygget inde i computeren, så man stadigt har kort porten. vil der være mulighed for tilslutte den digitalt til en fladskærm på andre måder?
Claus


ManuLau
 
Overclocker
Tilføjet:
22-07-2008 13:40:18
Svar/Indlæg:
53/2
Det ville så blive indbygget som mini-pci express.

Jeg ærgrer mig nu ikke så meget over det med DVI indgangen, da jeg mener man bare kan sætte sin opløsning til det er passer evt. HD-Ready eller Full HD tv uden at kunne se den vilde forskel.

Men jeg har nu heller ikke de største krav til den slags :D


-claus-
 
Overclocker
Tilføjet:
23-07-2008 12:14:15
Svar/Indlæg:
3/1
Hej
Så har jeg bestilt. Jeg leder efter en taske, som ser lidt smart ud. Jeg syntes at målene der er angivet virker lidt vilde, i forhold til de taskers mål, der skulle findes til en 15.4 tommer. Er de angivne mål rigtige. 366 (W), 269 (D), 40 (H) mm. Mange af de pæne tasker ligger mellem 2.5 og 3.8 cm højden og er generelt lidt smalere.