-> #11
Har siddet og leget lidt med det. Det ser lovende ud. Det er dælme noget af en tråd, men der har været et par gode tips imellem.
Indtil videre har den fungeret således:
Video (.3gp, .mov, .mpg, .wmv, .avi) - ingen problemer
Musik (.mp3, .wma) - ingen problemer
Billeder (.jpeg) - ingen problemer
Den laver en form for "dual-boot", hvor den launcher både MioMap2008 og MioPocket - hvilket jeg først troede var en fejl. Det betyder blot, at det ene øjeblik har jeg en PDA/iPod touch (uden multitouch) og det andet et fuldt ud funktionsdygtigt navigationsanlæg.
I MioPocket, har jeg op til flere måder at anvende navigationen på (jeg har desværre ikke leget med det endnu). Der er diktafon, interaktive bøger (e-books?!), paint, spil (med en ganske hæderlig 3D-performance). Der er en fuld Microsoft office kompatibel kontorpakke med (det fungerer ganske godt) og sidst men ikke mindst. Mulighed for e-mail og internetsurf.
Selve brugerfladen ligner en blanding af Ubuntu og Vista. Playback-performance er bedre end den PC jeg sidder ved lige nu (en Toshiba L20-153).
Det er jo helt sindssygt. Jeg har fået en iPod touch, iPhone (hvis man har en telefon med bluetooth), PDA og TomTom navigator. Foruden den navigator jeg havde til at starte med.
Fuck jeg elsker online fora 😀 😎
I ❤ U Jacob. Min lille enøjede drukkenbolt 🤣 😛
PS.: Jeg tror, at vi lige har dræbt Polarfar's "CarPC"-projekt 😳 😲 😀